Decizia este, înainte de toate, de natură financiară. Rezultatele Tesla nu sunt deloc bune, mai ales după investițiile efectuate în China. Elon Musk speră că, astfel, va putea reduce cheltuielile, astfel încât să permită ”reducerea prețurilor la autovehicule cu aproximativ 6%, în medie”, a explicat constructorul auto.
Începând din 2017, Tesla a accelerat procesul de închidere a magazinelor sale, care au servit inclusiv ca centre de discuții.
Citește și Tranzacție de sute de milioane de dolari pe piața auto pentru tehnologia secretă
La capitolul distribuție, compania cu sediul în California a întâmpinat probleme în special în Statele Unite. Printre altele, Tesla a pierdut bătălia vânzărilor în Texas, Carolina de Nord sau în Michigan.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.