Decizia CFJ este relevantă pentru mulți alți reclamanți. Potrivit Volkswagen, în prezent sunt în jur de 60.000 de procese în derulare în scandalul Dieselgate care se derulează în instanțele din Germania, care sunt în continuare în derulare sau au fost soluționate. Hotărârea CFJ ar trebui să fie un punct de orientare important pentru majoritatea celorlalte procese cât și în viitoarele proceduri. Odată cu această decizie s-a dat și răspunsul definitiv la întrebarea centrală, dacă un cumpărător are dreptul la compensație sau nu. Acum răspunsul clar este că un cumpărător are dreptul la compensații.
Volkswagen oferă o sumă consistentă pentru a ajunge la o înțelegere
Curtea Federală de Justiție a constatat acum că Volkswagen a folosit o strategie țintită de înșelăciune. Comportamentul grupului ar trebui clasificat ca fiind „imoral”, a declarat președintele instanței, judecătorul Stephan Seiters.
Volkswagen a construit în ani de zile sisteme de control al emisiilor la vehiculele sale, care funcționau bine numai pe bancul de testare. Sistemele respective nu mai funcționau în timp ce vehiculele se aflau în trafic astfel că motoarele emiteau cantități mari de poluanți. Prin urmare, multe orașe au interzis vehiculele diesel mai vechi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.