De ce Bentley pensionează motoarele cu 12 cilindri

Oana Pavelescu |
Data publicării:
Bentley renunță la un motor pe care îl fabrică manual de 20 de ani
Bentley renunță la un motor pe care îl fabrică manual de 20 de ani

Bentley a luat o decizie istorică atunci când a hotărât să renunțe la motoarele sale cu 12 cilindri.

Bentley Motors Ltd. va înceta să mai construiască manual motoare cu 12 cilindri în luna aprilie a anului viitor, deoarece constructorul britanic de automobile se concentrează pe realizarea unei game de modele complet electrice până la începutul deceniului următor.

Constructorul deținut de Volkswagen AG intenționează să recalifice și să redistribuie cei 30 de angajați care asamblează și testează motoarele W12 în Crewe, Anglia, unde Bentley produce automobile de 77 de ani. Motorul W12 a fost produs acolo în ultimele două decenii.

"A sosit momentul să retragem acest sistem de propulsie devenit simbol, pe măsură ce facem pași înainte spre electrificare", a declarat directorul general Adrian Hallmark într-un comunicat. Bentley se așteaptă la o cerere mare pentru versiunile finale Speed și Mulliner ale modelelor sale Continental GT, Bentayga și Flying Spur, echipate cu o versiune actualizată a motorului.

Bentley a fost o poveste de succes rar întâlnită în rândul constructorilor auto din Marea Britanie în anii care au trecut de la referendumul pentru Brexit, după ce anul trecut a obținut un profit record din cele mai bune vânzări din istorie. Acesta investește până la 3 miliarde de lire sterline (3,6 miliarde de dolari) în complexul său din Crewe, într-o revizie multianuală adecvată schimbării radicale a gamei sale de produse.
Fiind un producător cu volume reduse deținut de unul dintre cei mai mari constructori auto din lume, Bentley este izolat de lipsa îngrijorătoare a producției locale de baterii din Marea Britanie. Hallmark a declarat la sfârșitul anului trecut că firma nu va avea nevoie de o fabrică de baterii în Marea Britanie, spunând reporterilor că costul transportului maritim din altă parte va fi gestionabil.

Directorul general a fost mai puțin optimist în ceea ce privește perspectivele mai largi ale industriei auto din Marea Britanie, spunând că va fi dificil să se importe baterii în volume mai mari, deoarece acestea costă de aproximativ șase ori mai mult decât motoarele. Reducerea bazei de producție auto din Marea Britanie - producția a scăzut la cel mai scăzut nivel din ultimii 66 de ani - este, de asemenea, în defavoarea argumentelor comerciale pentru furnizorii de baterii de a înființa fabrici.

Eliminarea treptată a modelului W12 va face loc pentru ca Bentley să își extindă linia de motoare utilizate pentru hibrizi plug-in. Când producția va înceta anul viitor, compania va oferi opțiunea unui sistem de propulsie hibrid în toată gama sa de modele.

Bentley a avut vânzări RECORD în 2020. Care a fost MOTIVUL

În pofida pandemiei de COVID-19, constructorul britanic de automobile de lux Bentley, o divizie a grupului Volkswagen, a vândut în 2020 un număr record de 11.206 automobile, în condiţiile în care cererea din China a crescut cu aproape 50%, transmite Reuters.

Precedentul record de vânzări a fost stabilit în 2017, când Bentley a vândut 11.089 autoturisme.

Noul record de vânzări a fost înregistrat într-un an în care uzina Bentley din nordul Angliei a oprit producţia timp de şapte săptămâni, începând din luna martie când a fost introdusă prima carantină în Marea Britanie, în următoarele nouă săptămâni a funcţionat la 50% din capacitate pentru respectarea măsurilor de păstrare a distanţei sociale. Citește mai mult AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9759
Diferența -0.0007
Zi precendentă 4.9766
USD
Azi 4.7742
Diferența 0.0425
Zi precendentă 4.7317
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9759 RON
USD flag1 USD = 4.7742 RON
GBP flag1 GBP = 5.9774 RON
CHF flag1 CHF = 5.3721 RON
AUD flag1 AUD = 3.1018 RON
DKK flag1 DKK = 0.6672 RON
CAD flag1 CAD = 3.4124 RON
HUF flag1 HUF = 0.0121 RON
JPY flag1 JPY = 0.0309 RON
NOK flag1 NOK = 0.4302 RON
SEK flag1 SEK = 0.4306 RON
XAU flag1 XAU = 415.3204 RON
Monede Crypto
1 BTC = 468444.07RON
1 ETH = 15797.92RON
1 LTC = 424.19RON
1 XRP = 6.82RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.75%
6 luni: 5.79%
12 luni: 5.83%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17145.02-0.91%
BET-BK3177.97-1.36%
BET-EF924.26-0.55%
BET-FI60386.29-0.45%
BET-NG1213.38-0.51%
BET-TR37810.39-0.92%
BET-TRN36751.47-0.92%
BET-XT1472.24-0.89%
BET-XT-TR3191.65-0.89%
BET-XT-TRN3108.86-0.89%
BETAeRO907.58-1.54%
BETPlus2537.71-0.88%
RTL38066.56-0.63%

Opinii

Dumitru Chisăliță, președintele AEI
Profesorul Mircea Coșea / Foto: Crișan Andreescu

Donald Trump revine. Mircea Coşea: Ce se schimbă pentru România și economia europeană?

Donald Trump a fost ales din nou președinte în...

Adrian Negrescu, analist economic

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel