Cel mai mare producător mondial de iaurt a precizat că va scoate la vânzare activităţi cu o valoare de 500 de milioane de euro iar structura managerială va migra spre una concentrată mai mult pe geografie decât pe grupe de produse. Noua structură organizaţională a fost anunţată în paralel cu plecarea directorului financiar Cecile Cabanis, care va fi înlocuită începând din luna februarie 2021 de Juergen Esser.
Toate aceste modificări vin după ce în trimestrul al treilea cifra de afaceri a Danone a scăzut cu 9,3% până la 5,82 miliarde de euro.
"În trimestrul patru, Danone va avea ca priorităţi continuarea creşterii cotei de piaţă şi îmbunătăţirea creşterii vânzărilor", a informat grupul Danone într-un comunicat de presă.
Citește și Antibiotice Iaşi a câştigat licitaţia pentru medicament VITAL în pandemie
Directorul general de la Danone, Emmanuel Faber, a avut dificultăţi în a relansa Danone pe fondul competiţiei de pe piaţa din Europa, creşterii preţurilor la lapte şi apariţiei unor noi competitori precum Chobani în SUA. De la începutul acestui an şi până în prezent, compania a pierdut un sfert din valoarea de piaţă iar acţiunile sale sunt la nivelul la care erau în urmă cu 14 ani.
Grupul Danone a demarat investiţia în România în 1996, prin achiziţia fostei unităţi Mioriţa Fundeni. Începând din 2013, Danone România a devenit centrul regiunii Europei de Sud-Est, care include România, Bulgaria, Grecia şi ţările Adriatice, servind o piaţă potenţială de peste 60 de milioane de consumatori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.