După cum se poate vedea și în filmare, nu a fost o încercare fără cusur, deoarece micul EV românesc are tendința de a se răsuci atunci când este forțat spre limitele sale. Cu toate acestea, odată ce șoferul s-a obișnuit cu vehiculul, a reușit să o direcționeze între conuri fără să lovească niciunul. Creșterea vitezei de dincolo de 77 km/h a făcut mașina puțin mai incontrolabilă.
Ce alte vehicule au fost testate
Unii au făcut-o, alții nu. În primul rând, cea mai mare viteză de intrare a Honda e a fost de 75 km/h, ceea ce înseamnă că a eșuat la viteza de 77 km/h. Seat Mii Electric nu s-a descurcat atât de bine și nici Tesla Model X, care s-a descurcat cel mai bine la viteza de numai 70 km/h.
Pentru Porsche Taycan Turbo S testul i-a dat de furcă dar după câteva încercări eșuate, acesta l-a trecut cu 78 km / h (48 mph). Manevra evazivă nu a reprezentat absolut niciun fel de amenințare pentru Tesla Model 3, după ce a trecut-o cu o viteză de intrare de 83 km/h.
Performanțele Dacia Spring
Primul EV al mărcii românești folosește un motor electric care livrează 44 CP (45 PS / 33 kW) și 92 lb-ft (125 Nm). Este alimentat de o baterie de 27,4 kWh care îi conferă o autonomie urbană de 305 km (190 mile) pe ciclul de testare WLTP. 0-100 km / h (0 până la 62 mph) poate fi greu numit sprint, deoarece durează 19,1 secunde, iar viteza maximă este de 125 km/h.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.