După ce şi-a făcut apariția, la jumătatea anului 2021, pe suporturile de comunicare iar apoi, de la începutul anului 2022, în reţeaua de showroom-uri, a venit rândul gamei de vehicule să adopte noua identitate a mărcii Dacia. Dincolo de schimbările de design, această nouă identitate reflectă angajamentele de viitor ale Dacia, punând în evidență valorile pe care s-a construit succesul mărcii. Modelele cu noua identitate vizuală pot fi comandate începând din 16 iunie. Primele livrări sunt prevăzute la finele anului 2022.
Iată ce transmite compania printr-un anunţ publicat pe site:
"Noua identitate vizuală Dacia își face apariția pe toate modelele mărcii
Veritabil simbol al noii sale identități vizuale, emblema „Dacia Link” se regăsește de acum pe toate modelele mărcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă.
Compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț, noua emblemă evocă în acelaşi timp robustețe şi simplitate. Denumită „Dacia Link”, această siglă este ușor vizibilă de la distanță, fiind prezentă în plus pe jantele tuturor modelelor.
O altă schimbare imediat vizibilă o constituie apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum şi pe volanul acestora.
Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe "Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster, anunţă compania.
O schimbare simultană pe toate modelele
Introducerea noii identități de marcă are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Începând cu data de 16 iunie, clienţii vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuală. Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul anului.
***
Dacia continuă să evolueze în funcție de tendințe și se adaptează întotdeauna cerințelor tale. După actualizarea întregii game de modele, deschidem un capitol nou prin înnoirea identității de marcă, pentru a fi mai originală și mai modernă.
Dezvăluită până acum numai în comunicatele de presă, noua imagine de marcă se regăsește acum pe toate modelele Dacia, precum și în exteriorul locațiilor reprezentanțelor.
Emblema Dacia Link
Emblema reprezintă o îmbinare între literele D și C. Aceasta simbolizează relația puternică și de încredere dintre Dacia și clienții săi (de unde și denumirea „Dacia Link”). O puteți vedea acum pe toate modelele Dacia: în față, pe capacele roților, pe interfața sistemului multimedia și în multe alte locuri.
Logotip
5 litere cu un design minimalist, care reflectă spiritul mărcii: un vehicul robust și simplu. Vezi sigla de pe exteriorul și interiorul tuturor modelelor Dacia.
Culori
Iată o culoare nouă: Lichen Kaki. Această nuanță de kaki este inspirată de natură și dă tonul unei game noi de culori, disponibilă pentru toate modelele.
Niveluri de echipare
Am redenumit nivelurile de echipare, pentru ca gama de modele Dacia să fie și mai clară. Access și Essential sunt versiunile cele mai accesibile. Expression se situează la mijloc. Journey este modelul cel mai bine echipat, iar Extreme este perfect pentru călătorii de vacanță."
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.