România își promovează oferta turistică la ITB China, cea mai importantă expoziție comercială dedicată exclusiv profesioniștilor din turism, axată pe piața chineză de călătorii.
„Participarea României la această ediție a ITB China a fost propusă și aprobată în cadrul Consiliului Consultativ al Turismului, un organism ce reunește reprezentanți ai patronatelor și asociațiilor profesionale din turism. De asemenea, Shanghai are o semnificație specială pentru noi, aici fiind lansat, în urmă cu 14 ani, brandul turistic 'Explorați grădina Carpaților'”, se arată într-un comunicat al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), remis luni Agerpres.
Evenimentul are loc la Shanghai, între 27 și 29 mai, oferind o platformă ideală pentru expozanți de a se conecta cu agenții de turism, hoteluri, companii aeriene și alte entități din sector, pentru a încheia parteneriate și relații de afaceri.
Standul național, organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, ocupă 54 metri pătrați și găzduiește partenerii: Holiday to Romania, World Synergy Travel, Global Transilvania Medical Health, Exact Tour, Primăria orașului Borșa și Organizația de Management al Destinației Maramureș. În plus, Consulatul General al României la Shanghai va organiza degustări de produse românești într-un spațiu dedicat. Pe durata expoziției, Gabriel Costin Furtună va susține momente artistice, interpretând melodii autentice la nai.
La deschiderea oficială au participat Horia-Dan Maxim, ambasadorul României în Republica Populară Chineză, Radu Fodoreanu, consulul general al României la Shanghai, și Andrei Panait, consilier economic în cadrul Biroului de Promovare Comercial-Economică Shanghai.
„Oficialii români au exprimat aprecierea pentru participarea României la ITB China, considerând-o o reală oportunitate pentru creșterea vizibilității destinației noastre pe această piață importantă”, se mai precizează în comunicat.
Pentru a maximiza prezența României la ITB China, ministerul va organiza un eveniment special intitulat „Romania: The Gateway to Eastern Europe - Networking & Business Opportunities”. Acesta va oferi informații detaliate despre oferta turistică adaptată publicului țintă și va facilita schimburi de idei și know-how pentru a construi relații care pot duce la colaborări viitoare.
Turismul chinezesc a înregistrat o creștere semnificativă în ultimele decenii, milioane de chinezi alegând să își petreacă vacanțele în străinătate. Organizația Mondială a Turismului estimează că aproximativ 100 de milioane de turiști chinezi vor călători în străinătate până în 2025, iar China este pe cale să atingă acest obiectiv mai devreme.
Conform datelor Institutului Național de Statistică, China a ocupat locul 18 în clasamentul țărilor emițătoare de turiști pentru România în 2019, cu 41.873 de vizitatori. Participarea la ITB China vizează creșterea vizibilității României și consolidarea poziției sale ca destinație turistică atractivă pentru turiștii chinezi.
ITB China face parte din seria renumită "Internationale Tourismus-Borse", una dintre cele mai mari și importante expoziții de turism din lume, oferind o platformă de succes pentru companii din industrie, agenții de turism, hoteluri, companii aeriene și alți operatori economici pentru a-și promova produsele și serviciile și pentru a dezvolta parteneriate și relații de afaceri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.