De fapt, chiar asta face noua aplicație de la L'Oréal. O dovadă în plus că inteligența artificială a devenit omniprezentă, chiar și în cosmetică. O noutate care s-a bucurat de mare atenție din partea celor care au vizitat, recent, show-ul VivaTech.
Pentru că la standul L'Oréal era mereu aglomerație: tinere foarte curioase să afle ce face această inteligență artificială, consumatori de informații sau entuziaști de tehnologie. Toți adunați acolo pentru a testa inovațiile producătorului de cosmetice.
Grupul a oferit demonstrații despre „Beauty Genius”, ce va fi lansat în Statele Unite la începutul anului școlar, apoi în Franța. Această aplicație permite utilizatorilor să solicite unui „robot” sfaturi de frumusețe. Pe baza unor informații precise despre tipul de piele și un selfie, consumatorul poate găsi și încerca practic fondul de ten ideal, de exemplu, pentru diferite evenimente.
Rata de conversie îmbunătățită
L'Oréal a lansat deja un diagnostic al pielii bazat pe un selfie, la scurt timp după achiziția companiei canadiane ModiFace, în 2018. Grupul, care are în jur de un miliard de consumatori, a identificat peste 100 de milioane de utilizări pentru toate instrumentele sale de diagnosticare. „Rata de conversație este îmbunătățită între 1,3 și 1,5 ori”, precizează Stéphane Lannuzel, directorul programului Beauty Tech.
Juggernaut-ul cosmetic care include Lancôme, Prada, Kiehl's dar si Garnier, Mixa, Vichy etc. investește mult în tehnologie și AI: aproximativ 1 miliard de euro pe an, puțin peste bugetul său destinat cercetării.
A dezvoltat mai multe instrumente interne pentru a-și gestiona investițiile în publicitate, pentru a facilita recrutarea etc. De asemenea, are propriul GPT L'Oréal care utilizează mai multe modele majore de limbaj (LLM), implementate pentru toți cei 90.000 de colaboratori. Obiectivul: să permită salariaților să găsească mai rapid informațiile potrivite, să-și imagineze o nouă formulă chimică, o prezentare internă etc.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.