Cum se schimbă traficul în București: MULTE sensuri unice. Vezi care sunt

Delia Gheață |
Data actualizării: | Data publicării:
Proiectul privind taxele şi impozitele, in dezbatere publica.
Proiectul privind taxele şi impozitele, in dezbatere publica.

Viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu a anunțat că în Bucureşti se va circula mai rapid, din luna aprilie, ca urmare a implementării unor soluţii de trafic.

"Ce am lucrat anul trecut aplicăm acum: avem soluţii de trafic pentru şapte zone importante din Capitală. Se introduc sensuri unice pentru traficul rutier, se creează bandă unică pentru transportul în comun, se creează locuri de parcare şi piste de biciclete. În total: peste 30 km de şosele, străzi, bulevarde pe care se va circula mai rapid", a scris viceprimarul pe Facebook.

Potrivit acestuia, prima zonă pentru care s-au definitivat soluţiile de trafic este Calea Floreasca - Radu Beller şi Dorobanţi, pentru care au fost propuse următoarele soluţii:

1) Calea Floreasca - arteră cu 4 benzi de circulaţie.

- Sens unic de circulaţie pentru traficul rutier, pe două benzi (sens şos. Ştefan cel Mare - Calea Floreasca până la intersecţia cu strada Ceaikovski);
- Benzile de circulaţie de pe margine vor fi transformate în bandă unică de circulaţie pentru transport public. O bandă pe sensul şos. Ştefan cel Mare - strada Ceaikovski, iar cealaltă pentru circulaţia din sens invers;

2) Radu Beller - arteră cu 4 benzi de circulaţie

- Sens unic de circulaţie pe tronsonul dintre strada Mircea Eliade şi Calea Dorobanţi;
- Vor fi alocate două benzi de circulaţie traficului rutier (sens Mircea Eliade către Piaţa Dorobanţi);
- Benzile de pe marginea drumului vor fi transformate în bandă unică pentru transportul public, fiind alocată câte una pentru ambele sensuri de circulaţie ale tronsonului Mircea Eliade - Piaţa Dorobanţi;

3) Calea Dorobanţi - 6 benzi de circulaţie

- Pe sensul de circulaţie dintre Piaţa Dorobanţi către şos. Ştefan cel Mare se vor crea 4 benzi de circulaţie - 3 pentru traficul rutier, 1 pentru transportul public;
- Pe sensul invers vor fi două benzi de circulaţie - 1 pentru traficul rutier şi 1 alocată exclusiv pentru transportul public;
- Pentru zona Calea Floreasca - Radu Beller - Dorobanţi sunt prevăzute şi locuri de parcare.

Citește și ITP 2022. Care sunt regulile din acest an ale inspecției tehnice

Există propuneri și pentru alte şapte zone din Bucureşti:

- Calea 13 Septembrie - modificări geometrice ale intersecţiei Căii 13 Septembrie cu bulevardul Tudor Vladimirescu şi şoseaua Panduri, în scopul creşterii capacităţii de trafic general şi a îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie a transportului public de suprafaţă;

- Şoseaua Antiaeriană - modificări geometrice ale intersecţiei Drumului Sării cu Calea 13 Septembrie şi Şoseaua Antiaeriană, în scopul creşterii capacităţii de trafic general şi a îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie a transportului public de suprafaţă;

- Drumul Taberei - sistem de sensuri unice, cu reconfigurarea intersecţiilor, în perimetrul străzilor Locotenent Găină, Drumul Sării şi Drumul Taberei, în scopul creşterii capacităţii de trafic general şi al îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie a transportului public de suprafaţă;

- Dorobanţi - modificări geometrice şi de alocare a benzilor de circulaţie pe unele tronsoane ale Căii Dorobanţi, în scopul creşterii capacităţii de trafic general şi creării de benzi dedicate transportului public de suprafaţă;

- Calea Floreasca - sistem de sensuri unice, cu circulaţia în sens opus, exclusiv a transportului public, pe Calea Floreasca (între şos. Ştefan cel Mare şi strada George Călinescu) şi strada Radu Beller (între strada Av. Popa Marin şi Piaţa Dorobanţi);

- Aviatorilor - benzi dedicate transportului public de suprafaţă pe unele tronsoane ale şoselei Kiseleff şi ale bulevardului Aviatorilor, în scopul îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie a transportului public de suprafaţă;

- Pantelimon - cu extindere la 4 benzi de circulaţie şi creare de bandă unică pentru transportul public.

Conform viceprimarului, alte soluţii de trafic vor fi implementate în zona centrală şi în nord:

Benzi dedicate transportului public de suprafaţă sau separarea fizică prin bolarzi flexibili a benzii 1 de circulaţie pe arterele:

- bd. G-ral Gh. Magheru;
- bd. C. Coposu, între strada Sf. Vineri şi piaţa Unirii;
- bd. Dacia, între Calea Victoriei şi Calea Griviţei;
- Calea Griviţei, între str. Semicercului şi bd. Dacia;
- bd. Ion Mihalache, între bd. Banu Manta şi Piaţa Victoriei.

Modificări geometrice ale unor tronsoane ale şoselei Pipera, în scopul îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie a transportului public de suprafaţă.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9761
Diferența 0.0002
Zi precendentă 4.9759
USD
Azi 4.7849
Diferența 0.0006
Zi precendentă 4.7843
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9761 RON
USD flag1 USD = 4.7849 RON
GBP flag1 GBP = 5.9466 RON
CHF flag1 CHF = 5.2707 RON
AUD flag1 AUD = 2.9790 RON
DKK flag1 DKK = 0.6668 RON
CAD flag1 CAD = 3.3203 RON
HUF flag1 HUF = 0.0122 RON
JPY flag1 JPY = 0.0310 RON
NOK flag1 NOK = 0.4231 RON
SEK flag1 SEK = 0.4340 RON
XAU flag1 XAU = 427.4000 RON
Monede Crypto
1 BTC = 498711.18RON
1 ETH = 15502.88RON
1 LTC = 621.65RON
1 XRP = 14.66RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17028.010.09%
BET-BK3195.130.06%
BET-EF924.830.07%
BET-FI62924.01-0.06%
BET-NG1229.430.08%
BET-TR37549.590.09%
BET-TRN36498.120.09%
BET-XT1468.380.05%
BET-XT-TR3183.090.05%
BET-XT-TRN3100.540.05%
BETAeRO879.88-0.60%
BETPlus2516.030.11%
RTL37911.57-0.01%

Opinii

Profesorul de economie Mircea Coșea
Profesorul Mircea Coșea

Reducerea personalului bugetar: soluție sau populism? Mircea Coșea explică ce este greșit

Profesorul de economie Mircea Coșea oferă o...

Muncitor uzină siderurgică / sursa foto: Freepik.com

UGIR: Privatizările necontrolate pot expune România la riscuri pe termen lung

Apărarea, energia, resursele minerale,...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel