Totul se poate rezolva simplu, dacă intrăm direct pe site-ul băncii pe care am ales-o. Pentru cei care sunt mai puțin familiarizați cu internetul, se poate suna la call-center-ul băncii, pentru a primi indicații. Totul este explicat detaliat, astfel încât să fie foarte facilă crearea contului bancar. Urmărind pașii pe care-i oferă aplicațiile băncilor, fiecare nou client își va seta opțiunile și parolele, va introduce documentele cerute de bancă și va putea folosi apoi contul pe care înainte îl deschidea doar dacă se deplasa la o sucursală.
Simplu și în siguranță
De asemenea, băncile oferă și tutoriale, pentru a face cât mai facil procesul de creare a contului. De exemplu, CEC Bank a adăugat opțiunea CEC_IN, care poate fi accesată pe site-ul băncii de către cei care vor să-și dechidă cont bancar de acasă. Pe lângă informațiile scrise, prezentate pas cu pas, există și un tutorial care poate fi folosit de oricine, fiind extrem de explicit. În plus, după introducerea primelor date, viitorul client va intra în contact cu un operator al băncii, care-l va ajuta să finalizeze corect crearea contului. Contactul cu operatorul va fi video, astfel încât să se verifice identitatea clientului.
CEC Bank își ajută clienții să-și găsească parteneri peste hotare (VIDEO)
De asemenea, totul este securizat, astfel încât să existe cât mai puține metode prin care hackerii ar avea acces la conturile bancare. Una dintre măsurile de siguranță este codul PIN, care blochează accesul la contul bancar dacă este introdus eronat de trei ori consecutiv. Dar se poate debloca, sunând la call-center, iar angajații băncii fac o serie de verificări, înainte de a trece la deblocare. Totuși, clienții trebuie să fie foarte atenți la securizarea propriilor dispozitive pe care le folosesc pentru a-și accesa conturile bancare, pentru că există metode prin care hackerii pot avea acces atât la datele personale și bancare, cât și la tot ceea ce se primește sau se transmite de pe un dispozitiv electronic, deci ar avea inclusiv codurile PIN și parolele utilizatorilor, dacă aceștia nu sunt atenți la linkurile sau documentele pe care le acesează și care pot conține viruși creați special pentru aceste atacuri cibernetice.
Spre deosebire de vechile practici ale băncilor, acum se poate cere întregul pachet de servicii, în momentul în care se creează contul de acasă. Atât cardul bancar, care se va trimite la adresa de corespondență a noului client, cât și Mobile Banking și orice alt serviciu pe care îl oferă banca, se pot accesa acum fără prezența fizică a clientului la sucursala unei bănci.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.