”Ca ca la duș! De sus până jos și de jos până sus!”, a descris Samir Ben Boudjemaa, supervizor la Onet. Cu pulverizatorul într-o mănă și lavete în alta, oamenii lui încep cu partea superioară, coboară la etajera pentru bagaje, ramele de la ferestre, mesele, scaunele, tot.
Trec apoi mai departe, la scări, toalete, cutiile de gunoi, butoanele de la ușile interioare și exterioare ale unui TGV. Geamurile sunt spălate separat.
”Tot ce poate fi atins dezinfectăm cu un volum maxim de substanțe, pentru a omorî virusul”, a adăugat Christophe De Prez, responsabil de exploatare.
Dacă la început această sârguinciozitate a personalului Technicentre părea oarecum bizară, acum a devenit ceva normal. Îmbrăcați în salopete, angajații firmei fac acest lucru înainte de fiecare cursă a trenului.
Citește și Cum se va circula cu metroul după 15 mai
Dar, din 400 de TGV-uri aflate în serviciu, numai 15 au dreptul la un astfel de tratament. Pentru moment. ”Este o operațiune meticuloasă, care durează.
Am suplimentat personalul, dar încă ne mai trebuie oameni”, a explicat Nicolas Terllier, directorul Technicentre Atlantique. Deocamdată, folosește 15 oameni pentru un singur vagon. Iar operațiunea durează cel puțin 40 de minute, dublu față de perioada anterioară pandemiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.