Investește în materiale printate
Oamenilor încă le place hârtia, mai ales atunci când această are o textura plăcută și un format unic. Pe lângă cărți de vizită și flyere, poți avea o vizibilitate și mai bună dacă vei opta pentru un pop up spider sau pentru varianta mai modernă, wave. Acesta este practic un perete portabil, extrem de util în realizarea unui fundal personalizat de efect. Vei putea afișa pe el imagini de mari dimensiuni care să-ți promoveze afacerea într-un centru comercial sau în timpul unei conferințe de presă. Avantajele pereților pop-up sunt că aceștia pot fi reconfigurati, se montează ușor, sunt ușor de transportat și pot fi reutilizați (trebuie doar să înlocuieșți prințul).
Oportunități de job-uri în luna lui Moș Crăciun
Te vei putea folosi de ei la evenimente care să fie în strânsă legătură cu afacerea ta. Este o modalitate excelență de a-ți promova brandul și de a genera noi relații comerciale. Lumea va află despre ceea ce faci tu, iar această oportunitate nu trebuie ratată.
Ieși în evidență
O altă metodă prin care îți poți promova afacerea este să arăți ceea ce te diferențiază de concurență. Chiar dacă eșți la început și nu ai cum să te lupți cu marile companii de pe piață, ai putea ieși în evidență prin implicarea directă în tot ceea ce înseamnă businessul tău. Spune-ți povestea ori de câte ori ai ocazia, iar clienții ar putea alege să cumpere de la ține, tocmai pentru a te ajută la început de drum.
Aici intervine partea de social media. Impactul poate fi mult mai mare, dar pentru că algoritmii de pe rețelele de socializare se schimbă în permanentă, vei avea nevoie de un specialist sau mai mulți care să se ocupe de promovarea pe rețelele de socializare. De asemenea, un site bine pus la punct îți va fi de mare ajutor.
“Folosește-te” de clienții mulțumiți
Un client fericit înseamnă o afacere înfloritoare. Dacă vei gestiona bine relația cu cei care îți cumpără produsul sau serviciul, te vei alege și cu referințe pozitive din partea lor. Din vorba în vorba, lumea va auzi de ține, iar clienții vechi vor aduce alții noi. Că să îi faci fericiți, trebuie să îi respecți și să le oferi calitate la un preț bun. Îi poți folosi mai apoi că pe niște adevărați "promotori" ai afacerii tale.
Te poți "folosi" de ei și la partea de promovare online. Cere-le să îți lase review-uri pentru produsele cumpărate. Potrivit statisticilor, 84% dintre vizitatorii unui site pun mare preț pe comentariile și recomandările lăsate de alții. Review-urile cresc încrederea în afacerea ta și cântăresc mai mult decât te-ai fi așteptat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.