Publicitate
DRPCIV a anunţat recent că permisele de conducere emise de serviciile publice comunitare, ca urmare a obţinerii prin examen sau preschimbare, se vor transmite la domiciliul titularilor folosind serviciul de curierat al Poştei Române, termenul de livrare fiind între 5 şi 15 zile.
Solicitanții, cu excepția celor care au obținut permisul de conducere prin examen, vor primi înscrisuri doveditoare cu drept de circulație, valabile 15 zile. Livrarea poate fi efectuată la oricare adresa indicată de titular la depunerea documentelor (domiciliu, serviciu sau orice alta adresă).
Pentru permisele nou obţinute prin examen nu se eliberează dovada de circulaţie, documentul fiind livrat automat la adresa de domiciliu sau reşedinţă în termen de 5 până la 15 zile, în această situație adresa de livrare nu poate fi modificată.
Până când se pot înnoi documentele expirate
Dacă, din varii motive, livrarea nu se poate face prin serviciul de curierat, permisul va fi restituit sediul serviciului public comunitar emitent, de unde va putea fi ridicat ulterior de către titular.
Potrivit Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, valabilitatea permiselor de conducere şi a autorizaţiilor de circulaţie provizorie emise de serviciile publice comunitare se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.
În cazul autorizaţiilor de circulaţie provizorie, valabilitatea se menţine doar dacă pentru mașina respectivă există o poliță de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto valabilă, notează avocatnet.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.