Acesta este întrebat în mod regulat de oameni dacă cineva ar putea să le asculte conversaţiile pe care le au cu cei din jur. El a decis să conceapă un test, care este incredibil de simplu, şi l-a împărtăşit urmăritorilor săi de pe TikTok, pentru ca aceştia să îl poată încerca singuri.
Morten a spus că cei care vor să testeze acest lucru trebuie să poarte o discuţie cu un prieten, iar apoi să urmărească dacă reţelele sociale încep să recomande reclame despre acel subiect discutat, potrivit Mirror.
El a spus pe TikTok: „Nu ascultă, dar ştiu că nu mă credeţi când spun asta, aşa că iată un experiment pe care îl puteţi face singuri. Aveţi nevoie de un prieten pentru asta şi de multă răbdare”. „Aşadar, nu interacţionaţi cu produsul, vorbiţi doar despre el şi doar atunci când sunteţi împreună, şi ţineţi-vă telefoanele la îndemână când faceţi asta.
Află CUM poți CÂȘTIGA 150.000 de LIRE STERLINE. E foarte SIMPLU
Mai mult ca sigur, ceea ce veţi descoperi este că, atâta timp cât doar vorbiţi despre el, produsul nu apare în reclame”. Morten a spus că ar trebui ca apoi persoana care a testat trebuie să aştepte câteva săptămâni şi apoi să încerce să căute produsul despre care a vorbit.
El a continuat: „Veţi descoperi rapid că discuţiile voastre sunt ignorate, dar în momentul în care faceţi orice fel de căutare pe un dispozitiv, totul este preluat imediat”. Afirmaţiile potrivit cărora aplicaţiile de socializare îşi ascultă utilizatorii circulă de ceva timp, dar Facebook neagă acest lucru.
Anterior, un purtător de cuvânt a declarat: „Facebook nu foloseşte microfonul telefonului tău pentru a te informa cu reclame sau pentru a schimba ceea ce vezi în News Feed”, informează Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.