Legea 153/2017 mai spune și datele la care aceste informații trebuie publicate, acestea fiind 31 martie și 30 septembrie.
Listele cu salariile trebuie publicate atât pe site-urile instituțiilor cât și la sediile acestora.
Listele însă nu sunt nominale ci sunt publicate numai sumele pe care se acordă pentru fiecare post din instituții.
Ce informații trebuie să cuprindă listele
salariul de bază, solda funcției de bază/salariul funcției de bază, indemnizația de încadrare sau indemnizația lunară;
tipul, baza de calcul, cota procentuală, valoarea brută a sporurilor, compensațiilor, adaosurilor, primelor și premiilor eligibile pentru fiecare funcție, precum și baza legală a acordării acestora;
valoarea anuală a voucherelor de vacanță care urmează să fie acordate pentru o perioadă lucrată de un an, precum și baza legală a acordării acestora;
valoarea anuală a indemnizației de hrană care urmează să fie acordată pentru o perioadă lucrată de un an, precum și baza legală a acordării acesteia;
orice alte drepturi în bani și/sau în natură, dacă este cazul, precum și baza legală a acordării acestora;
orice informații cu privire la posibile limitări ale venitului salarial, precum și baza legală a acestora.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.