"Rămânem fără stocuri", în cazul unor șampanii de top, a declarat directorul executiv Philippe Schaus într-un interviu acordat televiziunii Bloomberg la New Economy Forum din Singapore, adăugând că perioada actuală a fost supranumită pe plan intern "anii 20". Există și vești bune la orizont, noul an urmând să fie marcat de o refacere a ofertei, a spus acesta.
După o cădere inițială în primele zile ale pandemiei, cele mai mari nume din industria de lux raportează o frenezie a cheltuielilor, deoarece consumatorii dau frâu liber la cererea reținută. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE a reușit să depășească estimările analiștilor la patru dintre cele cinci divizii principale ale sale în cele mai recente rezultate, în timp ce Hermès International a înregistrat o creștere de 24% a veniturilor, excluzând fluctuațiile valutare, în ciuda creșterii prețurilor la o serie de produse.
În timp ce, până în prezent, consumatorii bogați semnalează că sunt încă dispuși să cumpere bunuri scumpe, vânturile economice globale sunt în creștere.
Inflația este un element cheie al incertitudinii, a declarat Schaus la evenimentul organizat de Bloomberg Media Group, o divizie a Bloomberg LP, compania mamă a Bloomberg News. O creștere a costurilor materiilor prime ar putea însemna că firma va majora prețul unor produse cu sume mari de o cifră sau mici de două cifre, a adăugat el.
Meta, compania mamă a Facebook, a lansat în România platforma Meta Boost, pentru IMM-uri
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES, Programul Meta Boost este un hub de training online, gratuit, ce oferă de la oportunităţi de dezvoltare a competenţelor şi poveşti de succes inspiraţionale, până la mentorat.
Lansarea noii platforme a fost marcată printr-un eveniment oficial, cu paneluri şi workshop-uri despre instrumente digitale pentru IMM-uri, ce s-a desfăşurat, marţi, la Bucureşti.
"Vrem să consolidăm prezenţa Meta în România, începând cu un eveniment care extinde sprijinul nostru pentru IMM-uri, mai ales după doi ani dificili. Scopul nostru este să-i ajutăm pe antreprenori să profite la maxim de potenţialul internetului şi al instrumentelor Meta, oferindu-le informaţii utile despre cum să îşi planifice campaniile, să-şi structureze bugetele şi să vină în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor lor, într-un mod care să facă diferenţa", a explicat Jacob Turowski, director de Politici Publice pentru Europa Centrală şi de Est, în cadrul Meta.
Prin intermediul Meta Boost, IMM-urile au posibilitatea de a-şi utiliza mai bine prezenţa în online şi de a învăţa noi modalităţi pentru îndeplinirea obiectivelor.
"Privind în ansamblu, în România pandemia a dărâmat zidul care exista înainte faţă de încrederea oamenilor în cumpărăturile online. Există o tendinţă din ce în ce mai mare de a susţine brandurile naţionale ce dovedesc că pot să prospere chiar şi în vremuri dificile. Mediul online a devenit principalul canal de comunicare pentru branduri şi consumatori, care au încercat să rămână în contact şi să meargă mai departe. Însă noua normalitate înseamnă adesea pentru întreprinderile mici şi adaptarea modelului de afaceri şi mutarea unei mari părţi a acestuia în online. Acest lucru poate contribui la menţinerea lichidităţilor şi a locurilor de muncă, dar pentru unele companii a fost o misiune dificilă", se arată în comunicatul citat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.