"Flexport tocmai a încheiat un contract pentru a trimite trei avioane de tip Boeing 747 încărcate cu cartofi spre Japonia pentru a ajuta la rezolvarea crizei de cartofi prăjiţi", a informat directorul general Ryan Petersen într-o postare pe Twitter, fără a oferi alte detalii.
La data de 21 decembrie, lanţul de restaurante McDonald's din Japonia a anunţat că, până în data de 30 decembrie, va oferi clienţilor doar porţii mici de cartofi prăjiţi. Eliminarea ofertelor de tip "medium" şi "large" a fost necesară "pentru a ne asigura că un număr cât mai mare de clienţi vor avea în continuare acces la cartofii noştri prăjiţi", a informat atunci compania.
McDonald's şi-a exprimat speranţa că această problemă de aprovizionare, care afectează cele 2.900 de restaurante din Japonia, va fi rezolvată până în ajunul Anului Nou adăugând că lucrează la opţiuni alternative de livrare precum avioanele.
Citește și Criza mondială se amână! Experții JPMorgan: Prudența NU înseamnă PANICĂ
Citește și Bill Gates: Marea PROBLEMĂ a anului 2022 nu vizează COVID-19
Însă această criză nu este limitată doar la Japonia. În New York, renumitul restaurant de burgeri J.G. Melon a anunţat săptămâna trecută într-o postare pe Instagram că a fost nevoit să suspende vânzarea de cartofi copţi din cauza unor probleme cu lanţurile de aprovizionare. Livrările mai multor produse, de la cremă de brânză la file de pui ar putea de asemenea să fie supusă la presiuni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.