Dacă mii de fani ai unui cont de Twitter sau a unei pagini de Facebook sunt gata să vă ofere un pic de celebritate prin intermediul criptomonedelor? Vedeta tenisului feminim Caroline Wozniacki, învângătoarea de anul trecut de la Open Australia și actual număr doi mondial, a semnat un acord cu Global Crypto Offering Exchange (GCox), o socitate din Singapore, pentru lansarea propriei monede virtuale.
Concret, fanii sportivei vor putea cumpăra cu ajutorul cardului lor bancar ”jetoane” care le vor deschide, spre exemplu, acces la produse derivate exclusive, un video personal al starului lor pentru ziua lor de naștere, întâlniri privilegiate sau acces la vânzările de obiecte personale.
La rândul ei, vedeta realizează partea ei de profit din această nouă formă de angajament față de comunitate din veniturile realizate din comercializarea jetoanelor.
Societatea, în care au investit boxerul Manny Pacquiao, fostul internațional de fotbal, Michael Owen și cântărețul Jason Derulo, nu este prima platformă blockchain care încearcă să-i conecteze pe sportivi cu suporterii lor, dar niciodată nu a rueșit să atragă personalități în vogă. Acum însă, lumea sportului privește însă tot mai insistent criptomonedele un mijloc de dezvoltare a strategiilor comerciale.
Clubul de fotbal PSG va dezvolta, la începutul anului viitor, o ofertă de jetoane care vor oferi suporterilor privilegii și drepturi de vot în anumite decizii. Parteneriatul pe cinci ani dezvoltat cu societatea chiliZ ar urma să-i aducă 2,5 milioane de euro pe an. Juventus îl calcă pe urme.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.