Totodată, Banca implementează o măsură adiţională de protecţie şi decide suspendarea iniţierii de noi proceduri de executare silită a clienţilor persoane fizice.
În cazul clienţilor persoane fizice care deţin credite ipotecare şi sunt afectaţi direct de epidemia de COVID-19 cu privire la plata ratelor, Credit Europe Bank oferă soluţii de la caz la caz, în baza cererilor, iar clienţii sunt informaţi de bancă de paşii şi documentaţia necesară pentru fiecare solicitare primită.
Citește și Plata ratelor la credite. Adrian Vasilescu despre posibile amânari
Credit Europe Bank recomandă totodată clienţilor utilizarea canalelor online alternative (cum ar fi Internet Banking) pentru a evita deplasarea la unităţile CEB unde este permis accesul a maximum 3 clienţi în acelaşi timp în contextul dat şi apelarea serviciului de call center CEBLine la 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom România) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional), disponibil non-stop.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.