În plus, veniturile diviziei de carduri de credit a Credit Europe Bank România, care a contribuit la transformarea industriei bancare locale de-a lungul anilor prin CardAvantaj, s-au ridicat la 1,6 miliarde de lei, o creştere cu 13,5% faţă de 2022.
"Credit Europe Bank România a făcut investiţii şi în 2023. Obiectivul nostru principal continuă să fie digitalizarea. Am lansat noi produse pe piaţă, cum ar fi aplicaţia noastră de digital banking, monet, şi le-am oferit comercianţilor din România prima oportunitate de a accepta plăţi în rate cu ajutorul aplicaţiei Avantaj SoftPOS. În 2024, vom continua să lansăm noi produse şi servicii pentru clienţii noştri şi să ne extindem operaţiunile de retail", a declarat Yakup Cil, preşedintele executiv al băncii.
În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse şi servicii pentru persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare şi tehnologizare, introducând Apple Pay şi Google Pay, lansând monet, noua aplicaţie de mobile banking destinată tuturor clienţilor, dar şi aplicaţia Avantaj SoftPOS, oferită comercianţilor.
Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial şi Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.