Ministrul Finanțelor Alexandru Nazare spune că: ”Înainte de toate, ANAF e datoare să le ceară scuze oamenilor care, deși și-au plătit taxele la timp, au fost puși pe drumuri și nevoiți să stea la cozi. Acestor contribuabili trebuie să le mulțumim pentru faptul că își plătesc la timp taxele și să-i tratăm cu respect, fără să le facem viața și mai complicată decât este deja”.
Citește și: Cîțu NU plătește IMPOZIT statului român! Metoda prin care fentează Fiscul
”În ședința de lucru de astăzi, de la sediul ANAF Sector 6, am transmis conducerii că mi se pare intolerabil modul în care au gestionat situația. Pot să înțeleg că sunt deficiențe care trenează de multă vreme și că nu pot fi remediate peste noapte, mai ales în privința digitalizării. Dar, dacă au suplimentat numărul de ghișee, era normal să și comunice acest lucru. Distanțarea fizică trebuia să fie asigurată. Iar dacă aveau nevoie de sprijin suplimentar, era suficient să ceară și găseam soluții. Mă aștept de la toate administrațiile fiscale să comunice eficient atât intern, cât și extern și să trateze cu respect contribuabilii. Nu este suficient ca serviciile pentru aceștia să existe doar pe hârtie, ele trebuie să și funcționeze”, mai spune oficialul.
”Aștept rezultatele controlului intern demarat ieri, măsuri clare și termene de remediere a deficiențelor pentru toate administrațiile fiscale din București”, conchide mesajul ministrului Alexandru Nazare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.