Analiștii își exprimă deja îngrijorarea cu privire la consecințele întreruperii lanțului de aprovizionare pentru magazinele de jucării în sezonul cumpărăturilor de sărbători.
Alte obstacole includ găsirea de containere și camioane pentru transportul mărfurilor, dar și costurile în creștere de pe lanțul de aprovizionare.
În ultimele 12 luni, Vietnamul a reprezentat 39,8% din importurile SUA făcute pe mare. Importurile au crescut anual cu 12,5% iar în al doilea trimestru din 2021 creșterea a fost de 44,5%”, a declarat compania de analiză a comerțului internațional, Panjiva, într-un raport recent.
Managerii de top ai companiilor iau măsuri pentru a rezolva problema, dar recunosc că nu va fi ușor, scrie MarketWatch.
"Evident, închiderea afacerilor din Vietnam va avea consecințe pe termen mai lung", a declarat Richard Johnson, CEO al Foot Locker, în timpul unei discuții cu investitorii.
Citește și: Ajutoare pentru plata energiei. Cine sunt consumatorii vulnerabili și ce sume pot primi
La rândul său, CEO-ul Buckle, Dennis Nelson, preconizează întârzieri în livrarea produselor.
„Autoritățile vietnameze au introdus blocaje pe scară largă pentru întreprinderi. Ca urmare, majoritatea facilităților de producție ale furnizorului din țară nu mai sunt disponibile de la jumătatea lunii iulie ”, a declarat CEO-ul Adidas Casper Rorsted .
China se confruntă, de asemenea, cu probleme în lanțurile de aprovizionare din cauza pandemiei. Țara are opt dintre cele mai aglomerate 10 porturi din lume, ceea ce complică și situația pentru comercianții din întreaga lume, odată cu apropierea cumpărăturilor pentru sezonul sărbătorilor de iarnă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.