Numărul de abonaţi premium, care reprezintă cea mai mare parte a veniturilor companiei suedeze, a urcat cu 27% faţă de anul trecut. Analiştii se aşteptau ca Spotify să aibă 136,4 milioane de abonaţi care plătesc, în perioada aprilie-iunie 2020.
”Superspreader”, marele VINOVAT de dezastrul de la abatorul Toennies
Veniturile platformei audio au urcat cu 13% în trimestrul doi, la 1,89 miliarde de euro, de la 1,67 miliarde de euro în urmă cu un an.
Totuşi, pierderile au crescut spectaculos, ajungând la 167 miliarde de euro, de la 17 miliarde de euro la 31 martie 2020, după ce costurile au urcat cu 48%.
Numărul utilizatorilor lunari activi - unde sunt incluşi şi cei care nu plătesc abonament - a crescut cu 29% în trimestrul doi, la 299 milioane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.