Această înrăutăţire a rezultatelor financiare a fost cauzată de situaţia dificilă prin care trece sectorul aviaţiei în general şi care a îngreunat furnizarea de aeronave, dar şi altor elemente nerecurente.
Guvernul a APROBAT lista! Pentru aceste boli infectocontagioase se constituie IZOLAREA
Airbus a explicat că în rezultate a fost inclusă o sumă de 291 milioane de euro pentru o serie de instrumente financiare în relaţia cu Dassault Aviation şi 236 de milioane de euro pentru modificarea contractelor de credite rambursabile primite de la Franţa şi Spania, deoarece Organizaţia Mondială a Comerţului a considerat că dobânzile sunt în neregulă.
De asemenea, conturile au fost gravate de o sumă de 1,2 miliarde euro pentru costuri de restructurare, care, aşa cum a anunţat în iunie, va presupune reducerea personalului cu 15.000 de angajaţi, dintr-un total de 130.000.
Rezultatul net operaţional (EBIT) ajustat a fost negativ, la 2,185 miliarde euro, şi încasările au suferit o scădere de 35%, până la 30,161 miliarde euro.
Compania a subliniat că a înregistrat progrese în privinţa adaptării afacerii sale la noul context marcat de Covid-19, în special în ceea ce priveşte o ajustare între producţie şi livrare.
Aceasta a contribuit la reducerea ieşirilor de capital şi, de aceea, şi-a fixat un prim obiectiv financiar de la declanşarea crizei, care constă în stoparea pierderilor de capital în trimestrul al patrulea.
Cu noile măsuri restrictive demarate în Europa în contextul pandemiei, ca urmare a escaladării cazurilor de infectare cu coronavirus, Airbus ia în calcul o recuperare a traficului aerian mai lentă faţă de cum anticipase în urmă cu câteva luni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.