Adidas se confruntă la ora actuală cu o prăbușire a afacerilor fără precedent pe cea mai mare piață din lume, China. Din cauza coronavirusului care a dus la închiderea orașelor, vânzările din ultimele 4 săptămâni au scăzut cu 85%, față de anul trecut, spun reprezentanții Adidas, citați de publicația germană Welt.
Două branduri puternice s-au născut dintr-un război
După un start bun la începutul anului, activicatea afacerii s-a prăbușit după Anul Nou Chinezesc, pe 25 ianuarie. Adidas face referire la închiderea unui număr semnificativ de magazine, grupul deținând doar în China în jur de 500 de magazine.
Compania încă nu vrea să facă niciun fel de speculații legate de consecințele pentru restul anului, dat fiindcă situația este una fluidă și schimbările se pot produce de la o zi la alta, spun reprezentanții Adidas.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.