Reprezentanţii companiei Mattel spun că doresc să ofere în acest fel "o vedere multidimensională asupra frumuseţii şi industriei modei" şi să reprezinte "pe plan global diversitatea şi sentimentul de incluziune".
Potrivit acestui producător de jucării, păpuşa fără păr "reflectă tendinţele existente în privinţa tunsorilor şi a coafurilor atât pe podiumurile de defilare, cât şi pe stradă".
"Dacă o fată trăieşte experienţa pierderii părului, din oricare motiv, ea poate să se regăsească în linia noastră de jucării".
"Un astfel de prototip a debutat pe contul de Instagram al păpuşii Barbie anul trecut, devenind imaginea cu cele mai multe like-uri primite vreodată pe acel cont", au precizat reprezentanţii companiei.
Iniţiativa se înscrie în eforturile mai ample depuse de grupul Mattel pentru a fabrica modele mai reprezentative.
Jumbo, creștere rapidă datorită afacerii în România
Cele mai bine vândute modele Barbie în Marea Britanie din gama Fashionista au fost anul trecut păpuşi ce erau prezentate în scaune cu rotile, potrivit companiei.
Pe plan global, cea mai bine vândută păpuşă din gama Fashionista a fost un model reprezentând o femeie de culoare cu forme voluptuoase şi cu o coafură afro.
În aceeaşi gamă a fost adăugată în 2020 şi o păpuşă Ken cu păr lung.
În 2019, producătorul Mattel a prezentat o Barbie cu o proteză de picior, realizată în urma unei colaborări cu adolescenta de 13 ani Jordan Reeves.
Începând din acest an, va fi comercializată o a doua păpuşă cu proteză de picior şi care va avea pielea mai întunecată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.