Mai mult, analizând datele retailerului se poate spune că românii au început să cumpere şi mâncare online, vânzările lanţului pe segmentul alimentar reprezentând 65% din totalul vânzărilor online. La nivel naţional, din datele Departamentului pentru Agricultură al SUA, românii au comandat online mâncare şi băutură în valoare de aproximativ 263 de milioane de lei, cu 21% mai mult decât un an în urmă.
Romania Hypermarche, firma care operează magazinele Cora la nivel local, a raportat anul trecut un rulaj net de 1,75 de miliarde de lei, în ușoară scădere față de anul precedent, când veniturile s-au ridicat la 1,77 de miliarde de lei. În ceea ce priveşte profitabilitatea, retailerul a revenit pe pierdere în 2018, raportând un minus de aproximativ 39 de milioane de lei. Cu un an în urmă, Cora a înregistrat un profit net de 3,74 de milioane de lei.
Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În online au intrat din 2016, iar cu trei ani înainte au deschis primul drive in.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.