"Să spunem că în prima decadă de după Revoluție nu am avut bani, iar apoi a intervenit factorul politic prin deprofesionalizarea instituțiilor care ar trebui să se ocupe de infrastructură în România. Infrastructura complexă este un proiect pe termen lung, proiectele țin 5,7,8, chiar 10 ani dacă vorbim despre autostrăzi montane- de la concepție până la momentul efectiv în care circulăm.
Politicienii vor rezultate pe care să le poată arăta în câteva luni, la alegerile care urmează, anul viitor, să spunem, și atunci este foarte puțin ofertant pentru clasa politică să pregătească lucruri care se vor vedea în 3 sau în 5 sau în 7 ani. La fel cum este neofertant să eviți un rău acum, dar ale cărui consecințe se vor vedea peste 3 sau 5 sau 7 ani, pentru că știm foarte bine... memoria este scurtă și e greu să mergi în urmă și să își dai seama că problema e într-o decizie luată acum 3 sau 5 sau 7 ani.
Atunci, infrastructura fiind prin esența ei, mă refer la proiecte în relief greu, un proiect cu un ciclu mare de implementare, specificul nostru politic, cu schimbări foarte dese... ați enumerat miniștrii și sunt aproape câți ani sunt după revoluție... nu s-a pretat pe ce poate presta administrația centrală, politizată, din România", a explicat Cătălin Drulă în intervenţia sa la dezbaterea online "UPGRADE ROMANIA: ESTE NEVOIE DE UN PACT NAȚIONAL DE TRANSPORTURI", organizată de DC Media Group.
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.