Vânzările grupului care deține mărcile Remy Martin, Cointreau sau Mount Gay, au progresat cu 9,1%, după o creștere de 5,9% în primele trei luni ale excercițiului care se încheie la 31 martie 2019. Estimările analiștilor mergeau pe un avand de 7,8%.
În timp ce moneda chineză și războiul comercial cu Statele Unite alimentează temeri privind scăderea apetitului claselor de mijloc și superioară pentru produsele de lux, coniacul Remy Martin și-a continuat excelentele performanțe, care s-au menținut la cote ridicate inclusiv în Singapore, Australia și Japonia.
O evoluție frumoasă a afișat inclusiv grupul de lux LVMH și mărcile lui de coniac Hennessy și Pernod Ricard.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.