Publicitate
Cei trei co-directori ai companiei au precizat că reducerile de personal se vor derula în trei etape și vor continua pentru restul anului, afectând în cele din urmă aproximativ 2.000 de locuri de muncă.
Se preconizează ca 90% din disponibilizări să fie finalizate până la sfârșitul lunii septembrie, menționează agenția Bloomberg, citând surse din conducerea companiei. .
Planul de reducere a personalului Paramount Global ca parte a inițiativei sale de reducere a costurilor arată că firma „nu stă pe loc”, în timp ce așteaptă finalizarea acordului său de fuziune cu Skydance Media.
Vor fi eliminate o serie întreagă de funcții
Compania de media, streaming și divertisment speră că, prin această restructurare va realiza economii anuale de 500 de milioane de dolari, potrivit co-directorului Chris McCarthy. Luna trecută, compania a anunțat că va fuziona cu Skydance pentru a crea o nouă entitate printr-o tranzacție în doi pași.
Paramount va elimina funcțiile „redundante” din marketing și comunicații și va reduce locurile de muncă din serviciile financiare, juridice, tehnologice și alte funcții de asistență, a explicat McCarthy. „Aceste acțiuni vor avea loc în următoarele săptămâni și se vor încheia, în mare parte, până la sfârșitul anului. Tranzacția cu Skydance este de așteptat să fie finalizată în prima jumătate a anului 2025.
„Cu excepția unei oferte surpriză de ultimă oră înainte de termenul limită de 21 august, Paramount va intra probabil sub controlul echipei Skydance și a lui David Ellison”, au declarat analiștii MoffettNathanson, inclusiv Robert Fishman, într-o notă adresată clienților lor. „Paramount poate traversa o perioadă mai dificilă până când vom afla cu certitudine care va fi soarta societății noastre”.
Joia trecută, compania a raportat că profitul ajustat din al doilea trimestru a crescut, în timp ce veniturile au scăzut sub estimările Wall Street. În opinia analiștilor, afacerea Paramount direct-to-consumer ar putea fi o „frână” pentru profitabilitatea de bază în a doua jumătate a anului 2024. „Deși ne așteptăm ca pierderile DTC să scadă în 2025, probabil va trece ceva timp înainte ca segmentul să devină un contributor semnificativ la EBITDA.”
Un parteneriat din care are multe de câștigat
Paramount este „încrezătoare” că Paramount+ va atinge profitabilitatea internă anul viitor, a spus McCarthy, adăugând că compania se află în discuții „active” cu privire la potențiale parteneriate pentru serviciul de abonament.
Paramount+ are probabil „multe de câștigat” dintr-un potențial parteneriat, au scris analiștii MoffettNathanson. „În calitate de companie independentă, nu credem că bilanțul său permite Paramount+ să continue să investească în conținutul necesar pentru a atinge o scară globală”, au spus analiștii. „Dar cât de agresiv își va folosi echipa Skydance în cele din urmă capitalul pentru a accelera inițiativele de creștere DTC este probabil cea mai importantă întrebare pe care investitorii (Paramount) trebuie să o înțeleagă mai bine.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.