Sistemul ”Workplace” este deja lansat de doi ani pe piață, dar Facebook dorește să îl facă pe cât de atractiv posibil, pentru a convinge companiile să îl achiziționeze, în scopul comunicării interne cu angajații lor.
Prin noile îmbunătățiri aduse aplicației, Facebook spune că intenționează să creeze comunități puternice la locul de muncă, prin înlăturarea barierelor dintre generații. O comunicare și o conectare reușită între oameni contribuie la o cooperare mai bună și ca atare la o treabă mai bine făcută, spune Facebook.
Aplicația permite companiilor să își localizeze și găsească angajații în situații de criză, să le trimită rapid notificări și să urmărească feed-backul acestora.
Iar notificările către angajați pot fi marcate în funcție de importanța lor.
De cealaltă parte, nou introdusa funcție ”do not disturb” le permite angaților să oprească notificările de la colegi, atunci când nu doresc să fie deranjați.
În plus, ”Workplace” permite realizarea de conferințe între personalul mai multor companii.
Aplicația poate fi cumpărată de companii la prețul de 3 dolari americani pentru un angajat.
Peste 2,3 milioane de lucrători ai lanțului commercial Walmart au în prezent conturi pe Facebook.
O aplicație pentru comunicarea internă, atașată conturilor din rețeaua socială, poate fi mult mai ușor primită decât introducerea unui sistem nou de comunicare, apreciază Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.