Companiile aeriene au fost AVERTIZATE! Află ce s-a întâmplat

Antonia Popescu |
Data publicării:
KLM a operat PRIMUL zbor cu KEROSEN SINTETIC
KLM a operat PRIMUL zbor cu KEROSEN SINTETIC

Organismele de reglementare, companiile de asigurări şi experţii avertizează companiile aeriene să verifice cu atenţie avioanele care sunt reintroduse în serviciu după ce au stat blocate la sol în perioada pandemiei de COVID-19, menţionând probleme cu pregătirea piloţilor, erorile de mentenanţă şi cuiburile de insecte care blochează senzorii avioanelor, transmite Reuters.

Numărul fără precedent de avioane blocate la sol din cauza coronavirusului, care la un moment au reprezentat două treimi din flota mondială, a provocat o explozie a numărului de probleme raportate pe măsură ce companiile aeriene le reintroduc în serviciu.

Potrivit Asociaţiei Internaţionale de Transportat Aerian (IATA), numărul de aterizări cu probleme a crescut exploziv în acest an. Alarmate de datele IATA, companiile de asigurări au început să adreseze întrebări companiilor aeriene dacă piloţii lor fac o pregătire suplimentară cu accent pe aterizări, a spus Gary Moran, director pentru Asia la borkerul de asigurări Aon PLC. "Vor să ştie care sunt circumstanţele în care se desfăşoară această pregătire", a spus Moran.

ACESTE PENSII se recalculează în 2021. Urmează SCHIMBĂRI MAJORE

Însă pregătirea piloţilor nu este singura îngrijorare. Agenţia Uniunii Europene pentru Siguranţa Aviaţiei (EASA) a raportat o "tendinţă alarmantă" cu privire la numărul de rapoarte cu privire la date incorecte cu privire la viteză şi altitudine furnizate de senzorii avioanelor cu prilejul primului zbor al unui avion care a stat mai mult timp blocat la sol. Au existat cazuri în care procedurile de decolare au trebuit să fie abandonate iar avionul a revenit la bază.

În majoritatea cazurilor problemele s-au datorat unor insecte care şi-au făcut cuiburi în tubul pitot, un senzor care transmite date computerelor de la bordul avioanelor. În luna iunie, un comandant al unui avion Wizz Air a fost nevoit să abandoneze procedura de decolare după ce senzorul care măsoară viteza avionului arăta zero. La o examinare ulterioară a avionului a fost descoperit un cuib de insecte în unul dintre tuburile pitot, după ce avionul fusese parcat la sol timp de 12 săptămâni înaintea zborului.

Insectele care au blocat tubul pitot au contribuit la prăbuşirea unui avion Birgenair în 1996, o catastrofă care a provocat decesul a 189 de persoane la bord.

Kate Seaton, partener la firma de avocatură HFW, spune că echipajele avioanelor trebuie să fie conştiente de posibilele defecte care este posibil să nu fie identificate corect în momentul în care avioanele au fost reintroduse în serviciu după o perioadă fără precedent de blocare la sol. "Suntem într-o situaţie fără precedent iar industria trebuie să ia măsuri pentru a diminua riscurile şi să fie pregătită pentru ceva neaşteptat", spune Kate Seaton.

Agenţia Uniunii Europene pentru Siguranţa Aviaţiei (EASA) a spus luna trecută că printre problemele semnalate la avioanele care au fost blocate la sol pentru o perioadă prelungită se numără oprirea unui avion în timpul zborului, diminuarea presiunii în sistemul de frânare şi descărcarea bateriilor de urgenţă.

Companiile aeriene susţin că au pus la punct programe de pregătire pentru piloţii care reintră în serviciu, programe care variază de la cursuri de teorie până la şedinţe în simulator şi verificări în timpul zborurilor, în funcţie de durata absenţei lor de la lucru. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9748
Diferența 0.0000
Zi precendentă 4.9748
USD
Azi 4.786
Diferența 0.0000
Zi precendentă 4.786
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9765 RON
USD flag1 USD = 4.7768 RON
GBP flag1 GBP = 5.9853 RON
CHF flag1 CHF = 5.3054 RON
AUD flag1 AUD = 2.9668 RON
DKK flag1 DKK = 0.6671 RON
CAD flag1 CAD = 3.3168 RON
HUF flag1 HUF = 0.0121 RON
JPY flag1 JPY = 0.0303 RON
NOK flag1 NOK = 0.4204 RON
SEK flag1 SEK = 0.4338 RON
XAU flag1 XAU = 403.3538 RON
Monede Crypto
1 BTC = 462606.14RON
1 ETH = 16313.30RON
1 LTC = 500.13RON
1 XRP = 10.57RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET16934.170.45%
BET-BK3168.020.50%
BET-EF918.500.27%
BET-FI61333.710.03%
BET-NG1215.610.14%
BET-TR37342.680.45%
BET-TRN36297.030.45%
BET-XT1460.310.38%
BET-XT-TR3165.600.38%
BET-XT-TRN3083.480.38%
BETAeRO865.55-0.73%
BETPlus2503.440.46%
RTL37693.670.50%

Comunicate de presa

BVB / FOTO: Facebook BVB

CEC Bank a listat o emisiune de obligaţiuni în valoare de 300 de milioane de euro

CEC Bank a listat vineri pe Piaţa Reglementată...

O finanțare de peste 100 milioane euro

Investiție în viitor: Guvernul și FEI lansează un program pentru inovare

Ministerul Investițiilor și Proiectelor...

Oameni de afaceri / Foto: Freepik

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel