Tranzacţia evaluează Wellcome Taiwan la 97 milioane de euro, a precizat Carrefour într-un comunicat. Wellcome Taiwan a realizat în 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 390 milioane de euro.
Carrefour, care are deja 137 de magazine în Taiwan, dintre care 69 magazine de proximitate sub brandul Market, va deveni după preluarea Wellcome Taiwan al doilea jucător de pe piaţa magazinelor de proximitate din Taiwan, după liderul PX Mart.
În 2019, Carrefour a realizat în Taiwan vânzări de aproape două miliarde de euro şi un profit operaţional de 209 milioane euro. În paralel cu extinderea în Taiwan, Carrefour se retrage de pe piaţa chineză extrem de competitivă, unde anul trecut şi-a vândut 80% din acţiunile la retailerul de produse electronice Suning.com.
Citește și Carrefour se extinde în Brazilia. Ce planuri are
În România, Grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele peste 370 de magazine din ţară, cât şi prin portalul unic www.carrefour.ro şi platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, în 24 de oraşe.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.