Podul a fost construit pe modelul construcţie-operare-transfer (BOT) şi va fi operat de sectorul privat până în 2026. Podul de trei miliarde de dolari a fost inaugurat în august 2016 şi reprezintă un segment esenţial al autostrăzii Marmara Nord.
Astaldi, care are peste 10.500 de angajaţi, spera să vândă construcţia pentru a-şi întări nivelul lichidităţilor şi a-şi reduce datoria. La data de 30 iunie 2018, Astaldi avea datorii totale în valoare de 2,5 miliarde euro.
Firma italiană vrea să ajungă la un acord cu consorţiul chinez până la sfârşitul anului, susţin sursele. Acestea adaugă că partea chineză ar putea evalua operaţiunile la aproximativ un miliard de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.