CrowdStrike se confruntă cu critici din partea colaboratorilor săi după ce a oferit personalului firmelor cu care lucrează un voucher UberEats în valoare de 10 dolari pentru a-și cere scuze pentru evenimentul de săptămâna trecută, relatează BBC.
Compania de securitate cibernetică a cărei actualizare de software efectuată vineri pentru Microsoft a afectat 8,5 milioane de computere din întreaga lume și-a asumat vinovăția printr-un e-mail către partenerii săi.
„Pentru a ne exprima recunoștința, următoarea ta ceașcă de cafea sau următoarea gustare este din partea noastră!” a scris CrowdStrike, îndrumând oamenii să folosească un cod pentru a accesa cei 10 dolari.
Gestul a fost întâmpinat cu ironie de unii. Un utilizator Reddit l-a catalogat drept un „spectacol de circ”.
Un utilizator LinkedIn care spune că este un partener CrowdStrike a declarat: „Folosirea unei cești de cafea sau a unui voucher Uber Eats drept scuză nu pare să compenseze zecile de ore de muncă și încrederea clienților din cauza incidentului din 19 iulie.”
Unii dintre acești muncitori, parteneri cu CrowdStrike care au spus că au primit voucherul au relatat că de fapt nu au putut folosi acești bani.
„Uber a marcat voucherul ca fraudă din cauza ratelor ridicate de utilizare”, a recunoscut CrowdStrike ulterior.
Această decizie vine pe fondul calculelor companiilor cu privire la compensațiile financiare pe care le vor putea solicita clienții CrowdStrike și persoanele afectate de pana informatică.
Firma s-a angajat să își îmbunătățească operațiunile după ce actualizarea pentru sistemele Windows a cauzat întreruperea masivă a serviciilor IT.
Într-o analiză detaliată a incidentului, publicată miercuri, CrowdStrike a declarat că a existat o „eroare” într-un sistem conceput pentru a se asigura că actualizările software funcționează corect.
Crowdstrike a afirmat că defecțiunea a făcut ca „datele cu conținut problematic” dintr-un fișier să nu fie detectate.
Compania a declarat că ar putea preveni repetarea incidentului prin testarea și verificarea sporite a software-ului, inclusiv printr-un control mai atent din partea dezvoltatorilor.
George Kurtz, șeful Crowdstrike, și-a cerut scuze pentru impactul penei informatice.
Potrivit firmei de asigurări Parametrix, primele 500 de companii americane în funcție de venituri, cu excepția Microsoft, s-au confruntat cu pierderi financiare de aproximativ 5,4 miliarde de dolari în urma întreruperii activității cauzate de acest eveniment.
Compania a afirmat că doar 540 milioane de dolari, până la 1,08 miliarde de dolari din aceste pierderi au fost asigurate.
Guvernul SUA a deschis o anchetă cu privire la modul în care Delta Airlines a gestionat întreruperea, după ce aceasta a continuat să anuleze sute de zboruri.
Directorul executiv al Delta, Ed Bastian, a declarat miercuri, într-o scrisoare către clienți, că se așteaptă ca joi compania aeriană să își revină complet.
Crowdstrike se va confrunta cu o examinare suplimentară Kurtz fiind chemat să depună mărturie în fața Congresului cu privire la incident.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.