Comisarii pentru protecţia consumatorilor îşi vor lăsa la birou telefoanele mobile pe toată durata acţiunilor de amploare, comunicarea pe teren, în interiorul grupului de control, fiind asigurată cu ajutorul celor 20 de staţii de emisie-recepţie performante, achiziţionate special pentru aceste operaţiuni, a anunţat instituţia de resort, joi, într-un comunicat.
"Pentru a pune în aplicare strategia internă de integritate şi combatere a corupţiei, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a mai parcurs o etapă importantă. Astfel, au fost efectuate toate demersurile necesare pentru implementarea procedurii de control în cazul acţiunilor de control de mare impact. Pentru a fi limitate drastic orice posibilităţi de exercitare a unor presiuni exterioare şi a preveni eventuale acuzaţii de lipsă de integritate, comisarii ANPC îşi vor lăsa la birou telefoanele mobile pe toată durata acţiunilor de amploare, comunicarea pe teren, în interiorul grupului de control, fiind asigurată cu ajutorul celor 20 de staţii de emisie-recepţie performante, achiziţionate special pentru aceste operaţiuni", se spune în comunicatul ANPC.
Instituţia dă asigurări că frecvenţa de comunicaţii folosită va fi una protejată şi sigură, astfel încât coordonatorii acţiunilor şi comisarii prezenţi pe teren vor putea comunica în cel mai sigur mod cu putinţă, fiind astfel exclusă posibilitatea oricărei tentative de avertizare anticipată a operatorilor economici sau de corupere a angajaţilor ANPC.
"Dat fiind că pregătim acţiuni de anvergură, această achiziţie ne va pune la adăpost de orice fel de suspiciune. Suntem convinşi că toţi colegii înţeleg raţionamentul funcţionării acestei proceduri şi sunt solidari cu lupta pentru integritate şi combatere a corupţiei. Facem aceste eforturi pentru că ne dorim o abordare unitară, demonstrarea fermităţii şi certitudinea verticalităţii colegilor noştri", a afirmat preşedintele ANPC, Horia Constantinescu.
ANPC propune închiderea Hotelului Intercontinental, după controale succesive
Hotelul Intercontinental din București ar putea fi închis de comisarii de la Protecția Consumatorilor deoarece nu a remediat neregulile descoperite la controalele de săptămâna trecută. Unitatea a fost amendată cu 100.000 de lei.
ANPC anunță că a făcut trei controale succesive la Intercontinental, iar reprezentanții hotelului nu au reușit să remedieze neregulile.
Echipe ale Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București (CPCMB) au realizat o acțiune de control, pe 19 mai, la Compania Hotelieră Intercontinental România SA. În urma verificărilor, au fost aplicate 6 amenzi contravenționale în valoare totală de 50.000 lei și s-au dispus măsurile complementare de „oprire definitivă de la comercializare a produselor la care s-au înregistrat nereguli, oprirea temporară a prestării serviciului până la remedierea deficiențelor a bucătăriei, oprirea temporară a prestării serviciului până la remedierea deficiențelor a 10 camere verificate și a centrului SPA și propunerea sancțiunii complementare de închidere temporară a unității pe o durată de cel mult 6 luni”. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.