Florinel Chis, Director Executiv - ARMO - Asociatia Romana a Magazinelor Online ne-a explicat că: ”Depinde foarte mult și de modul în care evoluează pandemia, campania de vaccinare ce este în plină desfășurare le oferă speranțe multora că ne vom întoarce la normalitatea pe care o știam acum exact un an. Există, totuși, anumite obiceiuri de consum dezvoltate în 2020 și care se vor menține și anul acesta: plata cu cardul online și livrarea fără contact sunt doar două dintre acestea”.
”Mulți dintre consumatorii care au accesat pentru prima dată comerțul online anul trecut declară că vor continua să îl utilizeze pentru cumpărături și după ce restricțiile sunt ridicate. Astfel, ne putem aștepta ca piața de online fashion să continue creșterea din 2020, în timp ce produsele de curățenie și igienă personală vor rămâne, de asemenea, în topul intereselor, la fel ca electrocasnicele, obiectele de mobilier și decorațiunile interioare, dar și sectorul de food delivery”, a mai spus Florinel Chis.
Ce cumpără online femeile? Dar bărbații? Răspunsul surprinzător al specialiștilor
Întrebat dacă există loc de creștere a comerțului online și în 2021, specialistul a spus: ”Comerțul online din România a înregistrat cea mai mare creștere dintre toate țările membre ale Uniunii Europene în 2020 și nu este prima dată când ocupăm această poziție. Oportunitățile de creștere sunt foarte mari, dar trebuie continuate eforturile de educare digitală a consumatorilor. Există în continuare o gamă variată de produse care nu sunt disponibile pe piața locală și, cu cât retailerii își vor diversifica oferta, cu atât va crește potențialul de dezvoltare”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.