Artista din Barbados şi-a demonstrat deja anul acesta apetitul faţă de creaţiile vestimentare, dar şi simţul afacerii prin lansarea firmei sale Fenty, sub egida grupului LVMH.
Rihanna nu a renunţat însă, nici pe departe, la marca sa independentă de lenjerie Savage, a cărei primă prezentare a avut loc anul trecut în marginea desfăşurării Săptămânii Modei de la New York 2018.
Căutând vizibilitate şi profitând de anularea showului de anul viitor al casei Victoria's Secret, 'RiRi' a organizat un spectacol grandios, filmat pentru platforma Amazon şi care va fi difuzat în exclusivitate la 20 septembrie.
Cel mai scump ursuleț din lume are un preț nebun
Dând dovadă de abilitate, Rihanna a profitat şi de criticile adresate firmei Victoria's Secret, acuzată de obsesia sa faţă de manechinele prea slabe şi vizând un public redus.
Afişând rotunjimi îndrăzneţe şi ondulaţii frenetice, firma Savage a adus un aer proaspăt sectorului şi a pozat într-un punct de reper legitim al lenjeriei actuale.
Cu accente de revistă burlescă şi concert monumental, Rihanna a adus pe podium trupa de rap Migos şi pe cântăreaţa Halsey, printre alţi artişti, alături de top-modelele Gigi Hadid, Cara Delevingne şi Bella Hadid.
Dominat mediatic, restul podiumului Săptămânii Modei de la New York a încetat marţi să mai existe, umbrit de aşa numita 'Bad Gal Riri', sau RiRi, cum se prezintă pe Instagram
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.