Compania spune că anual utilizează 3 milioane de tone de plastic pentru ambalajele sale.
Fundația Ellen MacArthur este cea care a pus la punct raportul și care împinge companiile și guvernele să facă mai multe pentru a ataca problematica poluării cu mase plastice.
În total sunt 150 de firme, care fac parte din campanie, se angajează să reducă consumul de plastic.
Însă companii printre care se numărăr Pepsi, L'Oreal sau H&M nu vor să declare care este consumul lor de plastice.
Coca Cola a folosit în anul 2017 3 milioane de tone de plastic
Este dificil să vizualizezi cele 3 milioane de tone dar aproape oricine poate vizualiza un val cristalin, albastru. Ei, dacă ne imaginăm acum 15.000 de valuri atunci vedem cam cum arată și cele trei milioane de tone de plastic.
Multe companii s-au angajat să devină mai ”verzi” după ce au fost difuzate mai multe documentare despre poluarea cu plastic a oceanelor, unul dintre acestea fiind și serialul BBC Blue Planet 2, care îl care ca povestitor pe celebrul Sir David Attenborough.
Citește și: IKEA a inventat o ALTFEL de perdea. Face curăţenie
În raportul dat publicității recent, 31 de companii, printre care se numără Mars, Nestlé și Danone, au declarat cât plastic folosesc în fiecare an.
Nestle: 1,7m tone;
Colgate: 287.008 tone;
Unilever: 610.000 tone;
Burberry: 200 tone.
În luna februarie 2019, Nestle a renunțat la paiele de plastic din produsele sale, iar acum folosește unele din hârtie.
Burberry a fost aspru criticat după ce în anul 2018 a spus că distruge toate hainele nevândute dar și accesoriile sau parfumurile care ajung la valoarea de 28,6 milioane de lire sterline.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.