Prin această iniţiativă compania nu doreşte să dea o nouă şansă acestei formule lipsite de succes, ci să scoată o ediţie "limitată şi promoţională", cu prilejul lansării vara aceasta a celui de-al treilea sezon al serialului 'Stranger Things', a cărui acţiune se desfăşoară în anul 1985 şi în care va apărea şi acest experiment nefericit.
În baza acordului dintre Coca-Cola şi platforma de divertisment Netflix, care difuzează serialul, compania va scoate la vânzare începând de joi şi prin intermediul site-ului său, cutia 'New Coke', care a circulat pentru scurt timp în 1985.
Va fi de asemenea comercializată în două ediţii limitate versiunea clasică Coca-Cola şi 'Coke Zero', purtând titlul serialului de science-fiction 'Stranger Things', care prezintă lupta unui grup de copii dintr-o mică localitate din Indiana (SUA) împotriva unor monştri veniţi din altă dimensiune în anii '80.
Citește și: Coca-cola spune pentru prima oară cât plastic folosește anual
"Fanii serialului difuzat de 'Netflix', 'Stranger Things', vor călători în timp 'în vara când totul s-a schimbat' a anului 1985, odată cu difuzarea celui de-al treilea sezon în data de 4 iulie", notează compania într-un comunicat.
Compania adaugă cu oarecare ironie că exact în acea vară "totul s-a schimbat" şi pentru Coca-Cola, când în mod nefericit a schimbat formula îndrăgitei băuturi, prin lansarea efemeră a New Coke'.
Experimentul a fost dat uitării, dar numele a supravieţuit în interiorul companiei sub numele de "sindromul New Coke", care face referire la fenomenul de precauţie ce prevalează de atunci la Coca-Cola.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.