„Suntem o familie ambițioasă, care vine în sprijinul membrilor săi – fiecare victorie este a noastră, a tuturor, și se datorează fiecăruia dintre cei peste 1.500 de colegi. Suntem mândri de succesul echipelor noastre, de angajamentele noastre de sustenabilitate și diversitate, și de sprijinul pe care îl oferim comunităților în care trăim și muncim. Campania sărbătorește însăși filosofia Coca-Cola HBC România: fiecare membru al echipei este ingredientul care ne consolidează poziția în piață”, a declarat Mihaela Ioniță, Country HR Manager Coca Cola HBC România.
Această campanie pune sub lumina reflectoarelor poveștile angajaților, performanța și implicarea acestora și își propune să descopere noi talente. Campania va fi susținută de proiecte punctuale și o nouă identitate vizuală, pentru a prezenta poveștile angajaților Coca-Cola HBC România.
Campania de emplyer branding va beneficia de o comunicare amplă, atat internă, cât și externă, inclusiv pe pagina de Facebook, Cariere Coca-Cola HBC România, și pe noul cont de Instagram, care vor prezenta oamenii, valorile şi poveştile din spatele Coca-Cola HBC România.
Coca‑Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca‑Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca‑Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.