CNH Industrial, parteneriat strategic cu Nikola Corporation

Mara Ivan |
Data publicării:
Se vine și cu o noutate în industrie
Se vine și cu o noutate în industrie

CNH Industrial va conduce runda Seria D de la NIKOLA cu o investiție de 250 milioane dolari. Cele două companii vor anunța un parteneriat strategic pentru industrializarea camioanelor de mare capacitate electrice cu baterii și celule de combustibil pentru America de Nord și Europa.

CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI / MI: CNHI) și-a anunțat intenția de a intra într-un parteneriat strategic și exclusiv pentru camioanele de mare capacitate cu Nikola Corporation în Phoenix (statul american Arizona) pentru a accelera transformarea industriei spre zero emisii a camioanelor de mare capacitate / clasa 8 din America de Nord și Europa prin adoptarea tehnologiei cu celule de combustibil.

O noutate în industrie

Camioanele de mare capacitate cu zero emisii ale companiei Nikola cu tehnologie de baterii și celule de combustibil cu hidrogen vor fi fabricate pentru prima dată. Modelul de afaceri inedit al companiei prevede o noutate în industrie, o rată de leasing ”all-in” care cuprinde costuri de service, întreținere, combustibil și de vehicul ce asigură o certitudine pe termen lung a costurilor totale de proprietate la sau sub costurile diesel.

CNH Industrial va prelua o cotă parte strategică de 250 milioane $ din Nikola ca investitorul principal al Seriilor D, cuprinzând 100 milioane $ numerar și 150 milioane $ în servicii cum ar fi dezvoltarea produselor, ingineria producției și asistență tehnică precum și furnizarea de anumite componente cheie pentru a accelera producția Nikola TWO și Nikola TRE. Evaluarea inițială a fost stabilită la 3 miliarde $. Nikola anticipează strângerea a peste 1 miliard $ în runda D, acordând aproximativ o participație de 25% noilor investitori și parteneri de afaceri inclusiv CNH Industrial.

Contribuțiile părților

IVECO și FPT Industrial, mărcile CNH Industrial de vehicule comerciale și respectiv grupuri motopropulsoare, vor contribui cu expertiză în inginerie și fabricație pentru industrializarea camioanelor electrice cu baterii și celule de combustibil ale Nikola. Următoarele vehicule vor beneficia în urma acestui parteneriat: Nikola ONE, camioanele cu cabină de dormit Clasa 8 conforme cu NAFTA; Nikola TWO, camioanele cu cabină de zi Clasa 8 conforme cu NAFTA și Nikola TRE, camioanele de mare capacitate cu cabină deasupra motorului (cab-over) conform cu reglementările UE.

Nikola va contribui cu tehnologii pentru o societate mixtă europeană cu CNH Industrial care va cuprinde expertiză de top în industrie privind celulele de combustibil, arbori electrici, nversoare, suspensie independentă, depozitarea de combustibil hidrogen la bord, functionaCorporate Communications litate de actualizare a software-ului over-the-air, info-divertisment, comenzile vehiculelor, protocoale de comunicare vehicul-stație, circuite electronice de propulsie și acces la o rețea de alimentare cu hidrogen.

Un pas logic

Tehnologia cu celule de combustibil este următorul pas logic către motoarele alimentate cu gaz natural lichefiat (GNL) deoarece este adaptată pe rețelele de realimentare existente, permițând producția locală la fața locului de hidrogen. FPT Industrial a fost în avangarda soluțiilor alternative de propulsie de mai bine de două decenii, producând 50.000 de motoare alimentate cu gaz natural până acum. IVECO este liderul european absolut în privința vehiculelor pe gaz natural cu 28.000 de camioane și autobuze având motoare FPT Industrial.

FPT Industrial și IVECO au fost instrumentale în dezvoltarea și extinderea rețelei de alimentare cu gaz natural din Europa, în plus la introducerea cu succes de noi tehnologii motopropulsoare. Urmând un traseu similar, Nikola lucrează în mod activ cu parteneri pentru a dezvolta infrastructura necesară de realimentare cu hidrogen în America de Nord și Europa. Punctele de reper strategice pe termen scurt ale proiectului cuprind industrializarea camioanelor clasa 8 alimentate cu celule de combustibil Nikola TWO pentru piața nord americană precum și integrarea tehnologiei IVECO S-Way pentru camioane la modelul cu cabină deasupra motorului Nikola TRE alimentate cu baterii electrice atât pentru piața europeană, cât și pentru cea din America de Nord. Pe termen lung, o societate mixtă europeană va acoperi vehiculele electrice cu baterii (BEV) și vehiculele electrice cu celule de combustibil (FCEV) lansate până în trimestrul al patrulea al anului 2022. Nikola va profita de pe urma canalelor de garanție, service și vânzări din Europa ale IVECO pentru a accelera accesul pe piața europeană.

Citește și Ziua este autobuz, noaptea devine mașină de gunoi FOTO VIDEO

”Focalizarea din ce în ce mai accentuată asupra recunoașterii necesității de a reduce fundamental emisiile din industria automobilelor direcționează industria noastră spre a căuta rapid soluții tehnologice avansate. Acum, IVECO se află într-o poziție ideală de a oferi clienților o gamă mai mare de soluții de transport inclusiv vehicule alimentate electric, cu gaz natural și cu celule de combustibil” a spus Hubertus Muhlhauser, Directorul General Executiv al CNH Industrial. ”Alegerea Nikola ca IVECO să fie partenerul său strategic reprezintă un testament al excelenței noastre recunoscute internațional în ceea ce privește camioanele de mare capacitate și tehnologiile motopropulsoare alternative.”

Schimbare fundamentală

A sosit vremea de a oferi în sfârșit o soluție cu zero emisii pe piața camioanelor de mare capacitate. În timp ce alți producători de echipamente originale sunt de părere că ”soluțiile cu zero emisii nu pot fi implementate în termenele limită mandate de forurile de reglementare, Nikola, FPT Industrial și IVECO dovedesc că aceset termene limită nu sunt nerezonabile” a spus Trevor Milton, Directorul General Executiv al corporației Nikola. ”Nikola deține tehnologia dar are nevoie de un partener cu o rețea europeană pentru a o realiza la timp. Cu investițiile și prin parteneriatul cu CNH Industrial, acum putem aduce camioane cu zero emisii în Europa. Este palpitant să vedem faptul că IVECO este primul care oferă soluții cu zero emisii în Europa prin parteneriatul său cu Nikola. Prin cooptarea CNH Industrial acum avem acces la know-how-ul de fabricație, putere de cumpărare, piese de camioane validate, inginerie de instalații și multe altele. Vor fi puțini cei care vor avea dubii în ceea ce privește abilitatea noastră de a comercializa un camion.”

”Schimbările climatice la nivel global, conflictele geopolitice, disponibilitatea pe viitor a combustibililor fosili și o economie circulară conștientă de sine, toate cer o schimbare fundamentală a felului cum operăm” a adăugat Gerrit Marx, Președintele Departamentului de Vehicule Comerciale și de Specialitate al CNH Industrial. ”În timp ce, în prezent, GNL furnizează emisii semnificativ mai mici de la sondă la pompă, pe termen medium și lung, tehnologiile BEV și cu celule de combustibil vor realiza scopul final de transport cu camioane cu zero emisii. Cu noua noastră tehnologie GNL am dovedit că suntem ”disruptorii” europeni, poziționându-ne ca lideri ai transformărilor din industrie inclusiv în ceea ce privește
alimentarea cu combustibil și costurile ciclului de operare.”

Despre CNH Industrial și Nikola Corporation

CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI / MI: CNHI) este un lider global în sectorul bunurilor de capital cu experiență industrială recunoscută, o gamă largă de produse și prezență globală. Fiecare din mărcile individuale care aparțin Companiei reprezintă un forță majoră în sectorul său industrial specific: Case IH, New Holland Agriculture și Steyr pentru echipamente agricole și tractoare; Case și New Holland Construction pentru utilaje de terasamente; Iveco pentru vehicule comerciale; Iveco Bus și Heuliez Bus pentru autobuze și autocare; Iveco Astra pentru vehicule de construcții și minerit; Magirus pentru vehicule pentru incendii; Iveco Defense Vehicles pentru protecție civilă și apărare; și FPT Industrial pentru motoare și elemente de transmisie. Mai multe informații se pot găsi pe website-ul corporației: http://www.cnhindustrial.com

Nikola Corporation proiectează și fabrică vehicule electrice cu hidrogen, transmisii pentru vehicule electrice, componentele de vehicule, sisteme de depozitare a energiei și stații de hidrogen. Compania aduce pe piață cele mai avansate camioane cu semi-remorcă la nivel național cu peste 14.000 de camioane precomandate. Nikola este administrată de CEO-ul său vizionar Trevor Milton. Compania este privată și își are sediul în Arizona. Pentru mai multe informații, vizitați Nikola Corporation: www.nikolamotor.com.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.977
Diferența 0.0001
Zi precendentă 4.9769
USD
Azi 4.7308
Diferența 0.0001
Zi precendentă 4.7307
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9770 RON
USD flag1 USD = 4.7308 RON
GBP flag1 GBP = 5.9957 RON
CHF flag1 CHF = 5.3444 RON
AUD flag1 AUD = 3.0709 RON
DKK flag1 DKK = 0.6673 RON
CAD flag1 CAD = 3.3718 RON
HUF flag1 HUF = 0.0120 RON
JPY flag1 JPY = 0.0315 RON
NOK flag1 NOK = 0.4280 RON
SEK flag1 SEK = 0.4304 RON
XAU flag1 XAU = 402.2774 RON
Monede Crypto
1 BTC = 450886.92RON
1 ETH = 16830.39RON
1 LTC = 606.73RON
1 XRP = 11.88RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET16060.28-2.35%
BET-BK2957.08-2.80%
BET-EF874.69-1.90%
BET-FI58033.56-3.07%
BET-NG1159.51-1.95%
BET-TR35415.72-2.36%
BET-TRN34424.04-2.36%
BET-XT1382.99-2.41%
BET-XT-TR2997.99-2.42%
BET-XT-TRN2920.23-2.41%
BETAeRO838.77-3.06%
BETPlus2378.96-2.40%
RTL35766.76-2.12%

Opinii

Multe semne de întrebare

A fost o aroganță! Profesorul Coșea, despre ceea ce se întâmplă în România

Profesorul Mircea Coșea a vorbit, la un post...

Adrian Negrescu

De ce crește ROBOR? Adrian Negrescu: ”Ne dăm singuri foc la casă!”

Analistul financiar Adrian Negrescu a...

Oameni pe stradă / Foto: Arhiva DCBusiness

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel