După compactul C3, Citroën își confirmă repoziționarea pe entry level cu acest model versatil, oferit la mai puțin de 20.000 de euro (cu motor pe benzină).
Prezentat presei internationale în ambianța oferită de un castel din Saint-Germain-en-Laye (Yvelines), C3 Aircross vizeaza în special Dacia Duster, care a primit, recent, un plus de prospeține, după cum scrie publicația Boursorama. Asemenea lui, afișează un fals aer aventurier, cu o poziție de condus ridicată și unghiuri marcate.
Cu două mici locuri în plus în portbagaj, și o versiune hibridă la 25.000 de euro, el concurează, de asemenea, și cu Dacia Jogger.
Aircross își propune, în egală măsură, să fie unul dintre cele mai ieftine SUV-uri de pe piață în versiune electrică, la mai puțin de 28.000 de euro (fără bonusuri, cu o autonomie limitată de 300 de kilometri), la fel și C3 pentru compacte.
Pentru a limita costurile, acest model folosește, ca și C3, un șasiu simplificat ("smartcar") dezvoltat pentru India și este fabricat ca acesta în Trnava, în Slovacia. De asemenea, împărtășește multe caracteristici tehnice cu verii săi din cadrul grupului Stellantis, Opel Frontera și viitorul Fiat Grande Panda.
Citroën intenționează să evite reducerile afișând prețuri de catalog deja competitive și game foarte simple, cu puține opțiuni, așa cum face Dacia cu succes de douăzeci de ani. „Ne dorim să devenim un jucător major în segmentul” SUV-urilor compacte, unul dintre cele mai contestate de pe piața europeană”, a subliniat directorul mărcii, Thierry Koskas.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.