În numai 24 de ore, Alibaba a realizat 80% din câștigurile încasate de rivalul american Amazon pe principala lui piață - America de Nord - în ultimul trimestru (42,6 miliarde dolari).
Conducerea Alibaba a anunțat că produsele cele mai solicitate au fost gadgeturile, inclusiv smartphone-urile Huawei Mate 30 Pro și iPhone 11 Pro de la Aplle și îmbrăcămintea.
La festivalul reducerilor care se desfășoară, în mod tradițional, pe 11 noiembrie, a participat circa 1 miliarde de oameni, în marea lor majoritate chinezi, dar au fost cumpărători din întreaga lume, din Rusia până în Argentina.
Citește și Un nou record al Chinei. Analiștii au făcut anunțul
Retailerul online Lazada, care face parte din Alibaba Group și lucrează în Singapore, Malaezia, Vietnam și Indonezia, a anunțat că în prima oră de la deschiderea vânzărilor cu mari reduceri de preț a primit trei milioane de comenzi, alt record, din partea clienților din țările enumerate.
Ziua Celibatarilor este cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume, depăşind vânzările combinate din SUA de Black Friday şi Cyber Monday. Alibaba a lansat în 2009 Ziua Celibatarilor. Sărbătoarea a început la miezul nopţii cu o gală televizată la care au participat numeroase staruri, inclusiv celebra Taylor Swift.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.