Chicco România mută magazinele stradale în mall-uri

DCBusiness Team |
Data publicării:

Chicco România a deschis un nou magazin în București, într-un centru comercial, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în mall-uri. Magazinul e deschis de la finalul lunii noiembrie, în București Mall, în urma unei investiții de 120 mii de euro.

Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlinește 60 de ani de la înființare. Rețeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în mall-uri, în Timișoara (Iulius Mall), deschis în martie, și București, în noiembrie, precum și unul online (www.chicco.ro). Pentru 2018, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017.

Magazinul din București Mall, cu o suprafață de 145 metri pătrați, găzduiește colecția de toamnă-iarnă 2018, jucării, accesorii și produse pentru îngrijirea copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani.
Conceptul este aliniat cu cel al magazinelor Chicco din întreaga lume, în conformitate cu “brand book-ul” italian.

Cele mai cumpărate produse

În 2018, cele mai cumpărate produse au fost cărucioarele sport si cele duo (cărucior și landou), hăinuțele și încălțămintea și o gamă nouă de biberoane, Natural Feeling. Prima achiziție este cea mai importantă pentru părinții aflați în așteptarea unui copil, astfel încât un bon mediu ajunge până la 3.500 de lei, acesta conținând produse precum cărucior, pătuț, hăinuțe, dar și alte accesorii și cosmetice pentru bebeluși.

Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un cărucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro). În ultimii 2 ani, o creștere importantă au avut categoriile haine (peste 20%) si încălțăminte pentru copii (peste 30%).

Apărut în 1958, bradul Chicco distribuie în prezent o gamă completă de produse, fiind unica marcă multi-specializată care satisface toate nevoile copiilor și părinților în peste 120 de țări din întreaga lume. Anul acesta s-au împlinit 60 de ani de când a Chicco a luat naștere, brandul fiind recunoscut ca lider de piață pe segmentul produse de puericultură. În România, Chicco este prezent de 22 de ani, fiind la rândul său lider în categoria accesoriilor pentru copii (cărucioare, scaune de masă, pătuțuri).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9774
Diferența 0.0001
Zi precendentă 4.9773
USD
Azi 4.3291
Diferența -0.0465
Zi precendentă 4.3756
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9774 RON
USD flag1 USD = 4.3291 RON
GBP flag1 GBP = 5.7890 RON
CHF flag1 CHF = 5.3406 RON
AUD flag1 AUD = 2.7722 RON
DKK flag1 DKK = 0.6667 RON
CAD flag1 CAD = 3.1298 RON
HUF flag1 HUF = 0.0122 RON
JPY flag1 JPY = 0.0308 RON
NOK flag1 NOK = 0.4183 RON
SEK flag1 SEK = 0.4558 RON
XAU flag1 XAU = 480.8399 RON
Monede Crypto
1 BTC = 402308.20RON
1 ETH = 7677.83RON
1 LTC = 362.87RON
1 XRP = 9.53RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17167.070.56%
BET-BK3188.320.28%
BET-EF936.620.64%
BET-FI60753.230.36%
BET-NG1241.940.58%
BET-TR37856.270.56%
BET-TRN36796.170.56%
BET-XT1471.620.49%
BET-XT-TR3190.070.49%
BET-XT-TRN3107.390.49%
BETAeRO840.38-0.55%
BETPlus2531.840.50%
RTL38370.820.64%

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
pixel