„Trebuie să facem față unei creșteri formidabile de solicitări. Vă rugăm încercați mai târziu." Câteva ore, acest mesaj a fost afișat automat utilizatorilor care au încercat să beneficieze de serviciile ChatGPT, celebrul robot conversațional dezvoltat de compania OpenAI.
Doar acel mesaj și nimic altceva. Întreruperea a afectat atât versiunea web, cât și versiunea mobilă a chatbot-ului. Ulterior, OpenAI a asigurat că a rezolvat incidentul. Treptat, serviciile ChatGPT au revenit la normal și a fost posibilă conectarea. Dar doar atât.
O anchetă în curs
Pentru că la orice întrebare, la orice solicitare, robotul conversațional nu a oferit nici un fel de răspuns. O pauză care a mai durat câteva ore.
În total, site-ul Downdetector, care listează întreruperile observate de utilizatorii de internet pe diferite site-uri și aplicații, a înregistrat aproape 6.000 de semnale, începând de la ora 18, marți seara.
„În prezent investigăm această problemă”, a asigurat compania. La rândul lor, fanii acestui asistent conversațional au dat dovadă de răbdare, schimbând mesaje și făcând glume. „Ne-am întors în Evul Mediu”, a comentat unul dintre ei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.