Publicitate
De la pilot de Formula 1 la vânzător de înghețată, Charles Leclerc nu se teme de virajele de 180 de grade. Monegascul, care are un sezon grozav la Ferrari (al doilea în clasamentul piloților, după Max Verstappen), lansează „LEC” (de la Leclerc), o gamă de înghețate cu conținut scăzut de calorii.
În această aventură, sportivul a colaborat cu celebrul lanț italian de înghețată „Grom” și cu managerul acestuia, Nicolas Todt, pentru a-și imagina produsele care vor fi comercializate la Monoprix din iulie 2024.
Cornetele de 460 ml vor fi vândute cu 5,69 euro în toate magazinele brandului de distribuție în masă. Într-o primă etapă, vor fi oferite arome de fistic, vanilie, ciocolată sau unt de arahide.
LEC intenționează să-și facă un loc pe această piață ultra-competitivă datorită conținutului scăzut de calorii al înghețatei sale. O porție va conține cel mult 399 de calorii.
„Fiecare dintre rețetele folosite de noi are cu cel puțin 30% mai puține calorii în comparație cu media celor mai cunoscute înghețate ambalate de pe piață”, asigură brandul. Pentru a realiza acest lucru, producătorul a înlocuit zahărul cu îndulcitori, cum ar fi stevia și eritritol, și a limitat adăugarea de grăsimi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.