Dintre acestea, 416 de poduri şi podeţe sunt incluse în proiectele de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe Coridorul Rin-Dunăre (ramura nordică), de la Frontieră şi până la Sighişoara, unde viteza maximă de circulaţie a trenurilor de călători va creşte la 160 km/h, susţin reprezentanţii CFR SA într-un comunicat remis Agerpres.
Bursa de Valori a început ziua pe verde. A revenit încrederea
Astfel, pe tronsonul Sighişoara - Coşlariu - Simeria (173 km), din totalul de 237 poduri şi podeţe, 164 de poduri/podeţe au fost finalizate, în curs de execuţie fiind lucrările pentru 73 de obiective. Pe tronsonul Simeria - km 614 (141 km) sunt în derulare lucrări de modernizare a 167 de poduri/podeţe, procentul de execuţie a lucrărilor la aceste obiective fiind de 21% la poduri şi 35% la podeţe, iar pe tronsonul km 614 (Radna) - Frontieră (42 km) lucrările de modernizare a celor 12 podeţe au fost finalizate.
"Din cele 64 de poduri/podeţe incluse în etapa I a programului destinat exclusiv lucrărilor de modernizare poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată au fost finalizate lucrările de modernizare a 45 de obiective aflate pe raza regionalelor CF Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Iaşi, Braşov şi Constanţa, în curs de execuţie fiind lucrările la ultimele 19 poduri şi podeţe de pe raza regionalelor CF Timişoara, Bucureşti, Cluj şi Craiova", se menţionează în comunicatul companiei de infrastructură feroviară.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.