”Proiectele feroviare necesită un volum mare de finanțare. Cel mai mare obiectiv este conectarea Gării de Nord de aeroport, am semnat deja ieri”, a spus directorul adjunct.
”Primul obiectiv peste 150 de kilometri noi de infrastructură feroviară. La Simeria lucrările sunt între 10 și 90%. Mai avem în acest an lansarea Brașov-Sighișoara 112 km de reabilitare de cale ferată, refacerea podului Grădiștea afectat de inundații în 2005 are termen 24 de luni și redeschiderea rutei de circulație București-Giurgiu”, a spus Chiper.
Închidem tronsonul Coșlariu-Sighișoara unde avem obective spectaculoase de construit aici. avem un pod de 113 metri, 2 tunele nou-construite la intrarea in Sighișoara și permit circularea cu 160 de kilometri pe oră între Sighișoara și Coșlariu. Închidem Simeria-Vințu de Jos finalizat în proporție de 90%. Menționăm tunelul Turdaș făcut inovator de o firmă românească de 780 de metri”, a precizat directorul CFR.
Chiper a anunțat și un tronson nou de cale ferată ce va fi dat în folfosință în acest an. ”Un tronson finalizat și care va fi deschis în acest an este Timișoara-Arad-Caransebeș”, a spus Chiper.
Ministrul Transporturilor: La Bacău avem un progres de 30%
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.