"Începând cu data de 1 noiembrie 2021, accesul clienţilor CEZ Vânzare în Centrele de Relaţii cu Clienţii se va efectua în conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificările/completările ulterioare", se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, CEZ Vânzare va permite accesul în Centrele de Relaţii cu Clienţii în urma verificării: certificatului de vaccinare în format digital sau fizic, împotriva virusului SARS-CoV-2 care atestă că au trecut minim zece zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare sau a rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen nu mai vechi de 48 de ore.
De asemenea, la intrare se mai poate prezenta certificatul digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Citește și Certificatului verde devine obligatoriu pentru anumiți angajați
Reprezentanţii CEZ Vânzare precizează că toate celelalte măsuri de siguranţă şi protecţie rămân valabile. Totodată, CEZ Vânzare le recomandă în continuare clienţilor săi să aleagă canalele alternative de comunicare, din siguranţa de #Acasă.
"Pentru clienţii care respectă regulile de acces şi doresc să contacteze un specialist CEZ Vânzare în Centrele de Relaţii cu Clienţii, aceştia au la îndemână soluţia de Programare Online, disponibilă în reşedinţele de judeţ", se mai precizează în comunicat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.